Тип на главата: Топ 10 списък
Възрастово ограничение: Вие как мислите, като се има предвид, че писах това в 23:30 и мислех тогава да го публикувам?....
Нека поговорим за нещата, които се случват в повечето комедии.
....
10. Тъпакът в тайфата.
В нашия случай, това е Рус.
- Хей! - замери ме той с учебника по Философия.
- Ауч, бе! Това нещо е 500 страници, заболя ме! - Рус повдигна рамене и излезе.
Хахах, казах това за Рус само за да го подразня... Та, говорехме за "тъпакът" в тайфата. Това е онзи герой, чиято работа е да е безумно тъп, за да има допълнителен хумор. Нека дам пример. В "Остин и Али" това е Дес. В "Късмет Чарли" това е Пи Джей. В "Джеси" това е Ема. В "Приятели" това е Джоуи. В "Татенце" това е Дани (въпреки че той си има и плюсове: СУПЕР СЕКСИ Е 😍😍). А понякога тъпотата на героите няма логика. Например, Дес е гений по технологиите, не би трябвало да го изкарват тъп??
- Хах, ти Дисни ли гледаш? Порасни... - присмя ми се Рус.
- Не, гледам Фокс и Тъг лайф. - отвърнах аз.
- Искаш да кажеш Фокс и Фокс лайф.
- Да, същото... И, нали осъзнаваш, че си вдъхновен от Рос Линч, който става известен, благодарение на Дисни?
- Оф... - възкликна Рус и излезе.
9. Когато сценаристите изведнъж измислят някакво уточнение за героя, за което не става дума в никой друг минал или бъдещ епизод.
В "Как се запознах в майка ви" (хах, промених заглавието без да искам, но реших да го оставя така) изведнъж сценаристите решиха, че Лили дъвче шумно. Това беше използвано в един епизод. Преди и след това Лили никога повече в живота си не е дъвчела шумно. (В същия епизод всички останали герои имаха такива уточнения в характера за еднократна употреба, но няма да ги изброявам).
Пример: В този епизод на "Живота на Гинка Билобова", тя е показана в ново яке.
- Гинке, ма, какво е това яке? - пита я приятелката й Ламборгина.
- Как може да питаш? Това е любимото ми яке, единственият ми спомен от мама. Нося го цял живот, откакто съм се родила. - отвърна Гинка. И след този епизод никой не видя това яке отново.
YOU ARE READING
Watt the Pad?
HumorПреди да започне описанието, си изяжте сникърса. Сега по-добре ли е? Ок. Та, тази книга няма нищо общо с другата ми. Тук ще намерите предимно комедия, която замазва сивия свят, с който сме свикнали. Тук има по нещо за всеки - реакшъни, забавни мнени...