2.bölüm

379 15 2
                                    

 duru parlak ;

sabah alarmımın sesi ile gözlerimi araladım . kafamı yastıktan kaldırmadan yatağımın yanındaki küçük masadan ( adını bilmiyorum sjkdsjkdsjkd ) telefonumu bulmaya çalıştım . altını çiziyorum çalıştım  lanet olsun ! ! Bulamadığım zaman pes edip yatakta oturur pozisyona geldim . küçük masaya baktığımda telefonum orada yoktu . yastığımın altına baktım fakat orada da yoktu . Yataktan kalkıp yorganı aşağıya çektim ve yine aynı sonuç . koca bir ' offfffff ' dedikten sonra kendimi yatağa attım . Alarmım bir kez daha çaldığında sese doğru yöneldim ve işte burda . yatağımın altından çıktı . o nasıl girdi oraya lan . neyse . . . odamdaki küçük banyoya ilerledim . Suyun saçlarımın içinden yavaş yavaş geçmesi ruhumu dinlendiriyordu . 

Banyodan çıktım . Saçımı kuruttuktan sonra dolabımın karşısına geçip ne giysem diye düşündüm . en sonunda bir kaç parçada karar kıldıktan sonra üstüme geçirip aşağı indim .

 en sonunda bir kaç parçada karar kıldıktan sonra üstüme geçirip aşağı indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( giydikleri )

babam masanın başında gazetesini okuyor hizmetlimiz şirin teyze çayları bardaklara döküyordu .  AY ben ne unutum . . ! size kendimi tanıtmayı tabii ki .evet başlıyorum . ehuehuehe

ben duru parlak . 16 yaşında yım . annem ben daha 14 yaşındayken öldü . - yani üstüne yıldırım düştü - Saçmalamayın onu tabii ki çok özledim . neyse . . . babam ünlü bir iş adamı . Onu nerdeyse bütün istanbul tanır . Hatta Türkiye ' nin bir çok yerinde bize ait şirketler var . en yakın arkadaşım olan melis babamın arkadaşının kızı .onunla babamın toplantısında tanıştık . neyse . . . .. . . .. . . .

aşağı inip gazetesini okumakta olan babamın arkasından sarıldım . 

"Günaydın babacık " 

"Günaydın kuzum  , bende seni bekliyordum ." 

Ona merakla bakarken , karnını gösterip 

" Bu bebek acıktı " dedi ve gülümsedi onun bu haline kahkahalarla gülmeye başladım .

                                                                                    ***

"ben çıkıyorum " diye bağırdım içerde hala kahvaltısına devam eden babama .

"Tomom " dediğinde evden çıktım . melislerin evi iki sokak ötedeydi . Oraya doğru adımlamaya başladım .

Sonunda evin önüne geldiğimde melisi aradım 

" Çık kız dışarı geldim ben " 

" Ovv tamam bir dakika " son iki kelimeyi bana söylemediği kesindi . Çünkü sesini yükselterek söylemişti . Bu sesten sonra kocaman bir ' paaat ' ve bir çığlık oldu . Ardından kapı açıldı ve nefes nefese olan bir melis . tam ağzımı açacaktım ki 

Mafyanın AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin