10.bölüm

112 6 0
                                    

Duru Parlak ;

sabah uyandığımda yanımdaki varlığını nefes alıp verişlerinden anlıyordum . Ondan azıcık hoşlanıyordum .

yalan konuşma .!

belki çok dur bu sevgi ama . . . of neyse ne sonuçta seviyorum değil mi . bugün de ona söyleyeceğim .

 Yatakta doğrulduğumda kulaklarımı onun sinirli sözleri doldurdu :

" yat ! " neden böyle dedi şimdi bu çocuk iyice saçmaladı bence 

" sana mı soracağım " 

" evet bana soracaksın lan ... uzatmada yat geri ! " diye tersleyince  geri yattım ona dönerek . dip dibeydik ve konuşmaya başladı 

" sen tuhaf bir kızsın duru . . .nasıl yaptın hiç bir fikrim yok ama seni bana çeken bir şeyler var sende. . .  ne bilim işte etrafımda hiç senin gibi bir kız yok mesela saf , sakar , korkak vb. " durdu gözlerime baktı ve devam etti 

" ayrıca bu su dan sonra bu kadar güzel olan " n-n-ne su kim lan 

" ben seni seviyorum volkan ... " 

" Hahahaaaahahhahahh " koca bir kahkahanın ardından 

" böyle bir şey mümkün değil " dedi . Yataktan hızla kalkıp banyoya doğru koştum . Safsın işte duru seni sevmeyeceğini bile bile aşık oldun ona . kendimden nefret ediyorum .  kısa bir duşun ardından tekrar odaya geçtim ve dışarı çıkmak için üstümü değiştirdim . . .uzun bir tişörtü üstüme geçirip koyu kırmızı çantamı aldım . saçlarımı taradıktan sonra aşağı indim . 

( giydikleri )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( giydikleri )

herkes salonda oturuyordu . mutfaktan gelen mis koku ile kahvaltının hazırlandığını ve beni beklediklerini anladım . malesef ben çıkarken beni göreceklerdi . çünkü dış kapıya salondan ulaşılıyordu . 

" nereye ? " beni gören melis ayaklandı . O sıra volkana baktım önündeki vazoya odaklanmış öylece bakıyordu . tekrar melise dönüp 

" biraz hava alacağım " dedim ve evden çıktım . sebepsizce yürüyordum .  evden bayağı uzaklaşmıştım . hızlı ve birinden kaçtığı belli olan biri beni görünce duraksadı . Yaklaştı , yaklaştı .... ve sarıldı . ne oluyor a.q benden uzaklaşıp 

" benim ben ilk aşkın unuttun mu ? " diye sordu . bu ne saçmalık ya . ne diy- oha bu metin . metin benim ilk aşkım . onu hep sevmiştim . ayrılma sebebimiz bizim başka bir şehire taşınmamız oldu . . .

( metin )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( metin )

bu sefer ben sarıldım .  silah sesi ve metinin güçsüzleşen bedeni . . .  vuruldu mu yoksa . kapalı olan gözlerimi açtığımda şok oldum . onunla beraber yere çöktüm . anında başını dizime koydu ve bana daha da sıkı sarıldı . gözlerimden akan yaşa engel olamıyordum . 

" hayatımdaki başıma gelen en güzel şey bu . . .  " 

" saçmalama " diye uyardım titreyen sesimle ondan ne kadar ayrılsam da o benim için hep değerlydi . 

" ben şimdi ambulans çağıracağım sen sakin ol ta- " cümlemi bitirmeden telefonu elimden aldı ve kenara koydu . güçsüz çıkan sesiyle 

" hayatımdaki en muhteşem anı mahvetme 

ben ölüyorum ve sen öhöhöh yanımdasın " 

diye söylendi . lanet olsun yanımda ölmesine izin veremezdim . o benim ilk aşkımdı onu da geçtim biz ayrıldıktan sonra arkadaş olmayı başarmıştık . biraz zor oldu ama olsun . . .. şimdi de kollarımda ölüyordu . lanet olsun . onun en güzel anı benim lanetli birkaç saatim olacaktı ...

gözyaşlarım benden izinsiz akıyordu . histerik bir kahkaha attı ve son sözü 

" beni sakın unutma olur mu ? " oldu . serbest kalan bedeni ile bir çığlık attım . hemen ambulansı aradım . 

  - bugün okul vardı amk anca aklıma geldi neyse ya siktir et - 

diyen iç sesime tekme tokat girdim . böyle bir zamanda okul mu düşünülür . ambulans işini hallettikten sonra karşımda piç gibi sırıtan - metini vuran - tiplere baktım . sanki kaşlarım gözlerime girmeye and içmiş gibi kaşlarımı çattım ve metinin kafasını kenara yavaşça bırakıp onlara doğru adım atacakken ....

karnımdaki sızı , elimdeki kan ve bütün vücudumun karıncalaşması buna engel oldu . olduğum yere yığıldım . kafamı metine doğru çevirdim ve gülümsedim gerisi karanlık ve ambulansın siren sesleriydi . . . .

nasıl ama bence güzel oldu . . . sizi çok seviyorum minnoş okuyucular .... pamuk eller vote ve yorumaaa....  

Mafyanın AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin