5.bölüm

197 13 0
                                    

Duru PARLAK ; 

" Peki . .  ben gideyim o zaman " dedim tuhaf çıkan sesimle . Düz bir ifade ile bana bakmaya devam ederken  gülümsedim ve elimi sallayarak 

" hoşçakal " dedim . Arkamı döndüm yürümek üzereyken kolumu tuttu ve beni yeniden karşısına aldı . Ona ' ne oldu ' dercesine bakarken ellerini tekrar cebine soktu ve konuşmaya başladı . 

" Dün olanlar . . . " 

" evet ?? " 

" Birine söylersen senin sonun kötü olur ! " ses tonu çok tehlikeli gibi duruyordu . Tam ağzımı açacakken devam etti 

" Ayrıca camınızın masrafını ben hallederim " 

Senin parana ihtiyacımız yok ahmak pislik ! Biz kendimizde hallederiz . 

Kendini ne sanıyor bu padişah çocuğu m - bir dakika !!

% % 

" bilemiyorum cam fena bir halde kırılmış bu nedenle fiyat yüksek olabilir " 

% %

bir an aklıma pencere için gelen adamın dedikleri geldi . Asılında bu olanları babama anlatsak bizi yanına alırdı ama . . . ya da almazdı . kesinlikle bunu yapmazdı . Lanet olasıca babam . . . 

Sinsice sırıtarak 

" Peki sen nasıl istiyorsan öyle olsun . . . " dedim ve yürümeye başladım . Arkamı dönüp 

" Şey . . . acaba market çok uzak mı ? " diye sordum . bana dönüp 

" Çok uzak değil aslında . . fazlası ile uzak " dediği son şeyle koca bir ' off ' çekip 

" teşekkür ederim " dedim .  Onu arkamda bırakarak yürümeye başladım . 

Melis AKAR  ;

Duru ya listeyi verdikten sonra kendimi koltuğa bıraktım ayağımı masaya uzattım . Aslında iğrenç görünüyordum . Hemen banyoya doğru ilerledim . Uzun bir duşun ardından dolabın karşısına geçip kendime kıyafet seçmeye çalıştım . sarı bir jean ve tuhaf renkli tişörtte karar kıldıktan sonra üstüme geçirdim . 

( giydikleri ) 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( giydikleri ) 

Aslında dün olanlardan sonra duru yu dışarı çıkarmak hiç de mantıklı değildi ama . . . Birinin markete gitmesi gerekiyordu . Kendimi tekrar o yumuşak koltuğa bıraktım . Telefonumu elime alıp duru ya mesaj attım . 

gönderilen : duru 

Nerdesin sen ? 

mesajı yolladıktan  sonra beklemeye başladım .  Telefonumun bilindik melodisi çalınca telefonumu elime aldım .

gönderen : duru 

Lanet olsun sana melis market bizim evden epey uzakmış . .!

Mesajı okuduktan sonra kocaman sırıttım . . . 

( gülüşü ) 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( gülüşü ) 

Mafyanın AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin