Sorry ,hogy ennyi idő után irok csak de nem jött össze xDjah igen és a helyes írásért is sorry
"Igen!Hozzádj megyek feleségül!"Mosolygot Viki majd Balázs nyakába ugrot.Viki tudta élete szerelméhez megy hozzá Balázs se volt másként ezzel.Balázs felment a második emeletre majd Vikit is felhívta.Viki utána ment.Mikor kinyitota az ajtot, gyönyörű látvány fogadta.Az ágyon szívalakban lerakva rószaszirmok Balázs kezében egy szál árva kis rózsa,melynek külső szirmai sokal jobban virítotak mint belső része.Majdnem ,hogy rózsa szinek lehet mondani.Balázs beinvitálta a szobába Vikit.Felhuzta a gyűrűt Viki kezére majd Viki Balázséra.Egymásra mosolyogtak.Balázs megfogta Viki mindkétt kezét és közelebb húzta magához.Viki meg csak nézzet bele Balázs nagy kék mély szemébe, amely mindig változot. Valamikor virító zöld volt valamikor viritó kék.Most kék volt.De hirtelen átment zöldbe.Viki csak nézte és nézte majd hirtelen Balázs még közelebb húzzta és megcsokolta.Élvezték azt a pillanatot.Nem akkarták, hogy az az érzés az a pillanat elmuljon.Azt akkarták,hogy öröké tartson.Sose legyen vége.Hirtelen csöngedtek.Véget ért a pillanat.Viki ment ajtót nyitni.Gábor,Böde és még egy két (focista) haver volt az ajtóban.Viki meglepeten nézzet csak rájuk.Ők meg a hátuk mögül elővetek lufikat azzal a feliratal:"Éljen az ifjú pár!" Viki nevetet egyet majd mire hátra nézzet ott volt Balazs is.
Viki:Ezt te szervezted?
Balázs:Igen!
Bö.: Na! Be se mehetünk!
V:De gyertek be!
Behivták őket.Élvezték egymás társaságát.Már a közepén voltak amikor megint hallani egy csengetést.Most Balazs nyitot ajtot.Ronaldo állt ott.
B: Eu pensei que eu não posso ter você vem!"azt hittem már nem jösz!"
R: Há quanto tempo você Português ?"miota tusz portugálul?"
B:What? that's all I have learned!"mi? csak ennyit tanultam meg!"
Roni csak nosolyog és ő is beljebb jön.(Magyarul irom de az egész angolul történik persze!)
R:Sok idő volt ide jönni! Reggel elindultam!
B:Tényleg?Pedig magán gépel jöttél nem?
R:Nem! Valami baja lett ugy hogy jöttem Wizz airal.
B:Az nem valami szerencsés dolog.
R:Hát nem!
Majd Roni is beljebb megy a szobába.Viki hátra pillant feláll puszi,puszi.
R:Sokaig nektek.
V:Még te is tudod.
R:Persze alap!
Roni is bekapcsolodik a beszélgetésbe.Balázs feláll pár perc mulva ,s így szolt:
"Köszönöm, hogy itt vagytok.Ez nagyon fontos nekünk.Viki........"