3.rész

326 13 0
                                    

Folytatás...
Majd...Majd Balázs megkérte Striebert,hogy ha látja elmeni a lányt tartsa fel.Balázs pillanatokon belül felöltözöt és elindult a bárba.Eközben Viki és Kincső jól érezték magukat.Csak ugy csusztak a rövidek után a koktélok.
Balázs pont időben érkezet.Kincső már köszönt el. Mikor Viki hátra fordult volna egy hirtelen mozdulatal mögé topant. Viki megfotdult és csak nézzet felfele.
V.: Ömm...Szia.?-Kérdezte Viki kicsit mereven.-
B.: Szia.
V.: Miben segíthetek?
B.:Jaj, bocsás meg! Meghívhatlak egy italra?
V.: Ömm...Persze, de csak egyre!
B.: Csak egyre!
Elkezdtek társalogni.Majd teltrk az órák.Hajnaltájéka lehetet mikor Viki ránézzet a telefonjára.
V.: Úristen így elrepült az idő?Nekem sietnem kell haza,sajnálom!
B.: Nem semmi baj! Köszi ezt a jó estét.
V.: Ne viccelj én köszönöm! Tessék itt van a telefonszámom! Zakeefobok is bejelölhetsz! Viki Horváth a nevem.Szia!
B.: Szia!
Viki és Balázs is haza ment. Este Viki már kapta is az értesítőt a jelölésről. Miközben átöltözöt rá nézzet és ő is csak ugy elmosolyodot.Majd lefeküdt visszaigazolta, lerakta a telefont és aludt.Balázs még nézzegete Viki oldalát. Majd ő is elaludt.
Hétfő.
Reggel 5.
Viki ébredezik majd kipatan az ágybol és megy is mosakodni.Dzsudzsi még fél kómában van.Viki 6-kor már indul is a munka helyére.Dzsudzsi 6-kor fetreng DE már fen van! Viki délig dolgozik. Dzsudzsi ezt letuta csekolni az oldalán és azt is hol dolgozik. Így hát a munka helye elé ment délre. Viki kifele ballag. Felnézz és ott van dzsudzsi. Elmosolyodik,majd oda rohan és megöleli.Dzsudzsi csak meghökenve áll ott majd szintén megöleli Vikit.Viki csak annyit suttog:"Köszönöm ,hogy nem vagy olyan mint a többi!" Dzsudzsi ennek hallatán elmososlyodik majd annyira örül ,hogy fel emeli átkarolva Vikit.Viki lába csak himbálodzik a levegőben.Leteszi.Viki meg mélyen a szemébe nézz és beszál a kocsiba.Dzsudzsi szintén. Haza viszi Vikit és mikor be érnek a házba.Meglepetés fogadja Vikit.
Egy....

"Szeretlek!"Dzsudzsák és..Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang