Kuzenlerimle hep kafeye falan takilmaya giderdik o gun yine 3 kuzen gidiyoruz fethiye caddesinden yukari cikiyoruz. Bi cocuk geldi elimize kagitlar verdi. Kacti sonrada. Biz kagitlari okuduk benim kagidimda "nikah masasinda ayagima basip evet diye bagiracagin gunu bekliyorum" yaziyodu. Tabi biz kagitlari okuyunca hemen arkamizi donduk bunlar kim falan diye. Gulmeye basladilar. Biz hic takmayip onlari kafeye gittik. Kagitlarinda fotografini cekip faceye atti kuzenim. Cocuklardan biri mesaj atti nerdesiniz falan geldiler yanimiza. Onlarda 3 kisiydi. Fatih, Emre, İlker. Fatih tam karsima oturdu. Cok cool davraniyodu. Kagitlari yazan İlker'mis. İlker ve Emre bize cok yakin davrandi hemen isindik birbirimize gulduk falan ama Fatih hep agir basli davrandi cok cooldu. İcimden "Bunun sevdigi kiz ne sanslidir" falan diye dusundum. O an ona karsi bisey hissetmedim ama adından cok etkilenmistim. Kalktilar masamizdan. Biz sonra İlker ve Emreyle konusmaya devam ettik ama ben sadece Fatih'in profiline bakabildim. Bi turlu onu ekleyemedim. "Ya zaten konusmak isteseydi eklerdi" diye dusundum falan. Cok imkansiz geliyodu bana. Cok can yakicak birine benziyodu. Tabi o zamanlar kıştı. Bi kac kez profline baktim sonra vazgectim onu yapmaktan. Yaz geldi. Onun adini cok duymaya basladim. Cok fazla kız arkadasi vardi. Ben yine onun profiline bakmaya basladim. Sonra onu dusunmeye basladigimi fark ettim. Hayir yapamazdim onu seversem cok uzer beni diye dusundum. Sonra ondan bi sekilde vazgectim. Okulumu degistirdim meslek lisesine gectim. Onun oturdugu yerdeydi okulum ama onu coktan unuttugum icin aklima bile gelmedi. Okuldayken her zaman 2.tenefus kantine inerim. Bi gun yine indim. Kantin herzamankinden fazla doluydu. İceri girerken tam karsimda onu fark ettim. Kuzenim hemen "Fatih bizim okulami gelmis" dedi. Ona baktiktan 3sn sonra heryer gri oldu sesler ugultu gibi gelmeye basladi. Ona ne kadar baktigimi hatirlamiyorum bile. Kendime geldikten sonra dedigim tek sey "aha benimki" oldu. O gunden sonra hep onu izledim camda. Bizim okulun kizlari hemen "Fatih bizim okula gelmis oo" falan diye konusuyolardi. Hepsini kenara cekip "Fatih benim kimse baska gozle bakmasin" dedim. Yaklasik 20 gun onu surekli camda izledim. Beni tanidigi icin falan arada sigara istiyodu. O an sanki milyonlarca hissi ayni anda yasiyorum gibi hissediyodum. Telefon numarami falan istememisti ama onun bende numarasi vardi tabiki. Cok kar yagdigindan dolayi okullar tatil olmustu. Ve ben dayanamayip ona mesaj attim. Konusmamiz aynen boyle gecti. "Fatih" dedim. "Efendim" dedi. Ona uzun bi yazi yazdim sevdigimi anlattim. "Simdi bunlari bana soyledin ne dememi bekliyosun :D" dedi. "Sadece bilmeni istedim" dedim. "Hani bunlari bana soyledin anlayisli olurum olabildigince yaninda olurum seni uzmem cunki dogru duzgun guzel bi kizsin" dedi. O gunden sonra konusmaya basladik. Bi gun bana tanistigimiz gunu hatirlatti. "O gunu hatirliyomusun? okey oynuyoduk. Tas dizerken elin elime deymisti gozlerime bakmistin. Cok etkilenmistim. Sanki gozlerin beni icine cekti amk. O gunden sonra bi kac kere profiline baktim ama ekleyemedim." dedi. Onlari bana dedikten sonra evin icinde kosmaya baslamistim:Dd sonra biz sabahlari erkenden uyanip dolasa dolasa okula gitmeye basladik. Herkes bizi sevgili falan saniyordu. Bi gun Fatih bana "Hilal seni sevmeye calisiyorum dusunuyorum acaba yapabilirmiyim uzermiyim seni senin uzulmene dayanamam ama biz olsak cok mutlu oluruz" dedi. Fatih onceden bi kizi cok sevmis o kiz onu yari yolda birakmis o kizdan sonra hic bi kiza guvenememis. Bi gun "Beni sevmeni istiyorum" dedim nasil bi cesaret geldiyse artik. O kizdan bahsetti sevemem dedi. Sanirim tekrar ayni seyleri yasamaktan korkuyor. "Sen nasil mutlu olucaksan oyle olsun senin icin istedigim sey mutlulugun" dedim. "Sen benim mutlu olmami, ben senin mutlu olmani istiyorum aslinda birbirimizin olsak cok mutlu olucaz gercekten cok sevicez ama olmuyo ne tuhaf dimi" dedi. Sonra ben hemen konuyu kapattim. Zaten gercek askta kavusamamak degilmiydi?
××××
OKULLAR AÇILMADAN ÖNCE SİZE HEDİYEM OLSUN BU HİKAYE LDMDLDL