Sabah oluyor uyanıyorsun. Çok şaşırıyorsun. Burası senin evin değil. Sonra Suga'nın sırtında olduğun anı hatırlıyorsun. Heralde Suga'nın evidir diye düşünüyorsun. Sonra yerde Suga'yı görüyorsun. Sen yatakta uyu diye yerde yatmış. Evi dolaşmak için odadan çıkıyorsun. Ev çok büyük degil ama çok tatlı ve şirin. Bir oda gözüne çarpıyor. Girmeye çalışıyorsun ama kitli olduğunu farkediyorsun. Arkanı dönüyorsun ve çok bir anda korkudan hopluyorsun. Suga tam önünde duruyor. Sana çok yakın. Suga sana doğru eğiliyor ve o oda girmemelisin diyor. Sonra da mutfağa gidiyor. Sen de kendine gelince mutfağa gidiyorsun. Suga çok güzel bir kahvaltı hazırlamış. Kahvaltınızı yapıyorsunuz ve sofrayı kaldırmada Suga'ya yardım ediyorsun. Sonra gitmen gerektiğini farkediyorsun. Suga'ya ben gidiyorum diyip ayakkabını giyiyorsun ama Suga seni tutuyor. Gotme diyor. Beni yalnız bırakma. Neden böyle dediğini anlamıyorsun. Tek bildiğin gitmek zorunda olduğun. Suga çok ısrar ediyor ve Suga'yla kalmak zorunda kalıyorsun. Bu aslında hoşuna gidiyor ama ailenin soru yağmuruna tutulmak istemiyorsun. Sonra her şeyi boş verip Suga'yla birlikte bir film izliyorsunuz. Korku ve gerilim içerikli bir film. Sen pek korku filmine katlanabilecek bir tip değilsin. Korkuyorsun. Aşırı korkmaya başlıyorsun. Suga bunu farkediyor ve sana yaklaşıyor. Birbirinize bakıyorsunuz. Sonra Suga sana sarılıyor ve bu şekilde uyuyakalıyorsunuz...