царайлаг банди: анхааралтай суу.. гэж хэлчихээд талбайруу гүйн ороход цаад талд байсан ихэнх охидууд орилолдон шаагилдан эхлэнэ. Нөгөө царайлаг банди чинь охидуудруу даллан тоглолтондоо эргэн орлоо. о_о өө сая аиюүгаас энэ бандийн талаар асуудаг байж. нилээн алдартай бололтой шүү. бөөн охидууд тэр бандийг харж шуугилдаад байхыг бодвол.
Хөвгүүдийн тоглож байгааг хараад сууж байхад хэдэн охидууд хоёр гурваараа миний ойролцоо ирж сууцгааж хөлбөмбөг үзнэ. Бүгд л ам амандаа юм ярьж, чангаар орилж хөгжөөн дэмжиж байлаа.
охин1 гэнэт уулга алдан: тэр тоглож байгаа Тэюун мөн үү?? :О Тэюун ирчихсэн юмуу?
охин2: чи мэдээгүй юмуу? Тэюун өнөөдөр шилжиж ирсэн шт. Тэгээд охидууд наашаагаа бөөгнөрөөд байх чинь
охин1: өө гэгээн эх Мина минь гэж.. Тэюуныг энд ирнэ гэж бодсонгүй
Охин2: уул нь тэюун энэ сургуульд орох ёсгүй гэж байсан ч гэнэт өнөөдөр хүрээд ирсэн. тэгээд эксо бүлгэмд элсчихсэн
Охин1: Мина минь гэж.. :О ёоо хоёулаа тэр урд очиж сууяаа. Тэюуныг ойроос хармаар байна.
Энэ хоёр охиныг яриаг сонсчихоод тэр тоглож байгаа хөвгүүдээс чухамдаа аль нь Тэюун юм болоо гэж дотроо бодлоо. Эргэн тойрны хүмүүс Тэюун гээд л яриад байх юм. Аль нь юм бэ?? Хүүе зазаз ._. өрөөлүүгээ явъя. Замдаа төөрчихгүй байгаа. ._. Жона эгч намайг орхиод явчихсан чинь би гэж нэг юм сааталтай робот шиг юм явж байна. За байз миний дотуур байр чинь аль нь билээ? хэдэн давхар билээ .________. өөө за байз..
Аль өрөөнд, аль давхарт орсоноо мартчихсан болохоор баримжаагаар 2 давхарт гарч ирэн үзэмхэн 45 гэсэн хаалгыг онгойлгон дотогш ороход ._.
би: уучлаарай, өрөөгөө андуурчихлаа. .. гэж хэлчихээд хаалгыг нь хаан энэ олон өрөөнүүдийн аль нь билээ гэж бодон явлаа. Эхний өдөр ингэх ч гэж дээ. Би ийм ой тогтоолт муутай билүү? Ингэхэд энэ дотуур байр чинь эрэгтэй эмэгтэйгүй байдаг юмуу ._. саяны андуурч орсон өрөөнд гэхэд хоёр эмэгтэй нэг эрэгтэй байсан. Үгүй байлгүйдээ. Хаалга бүрийг харж явж байтал нэг хаалга хүчтэй онгойн миний нүүрийг цохьлоо.
би хамраа барин: ёоооё T^T
Жона: уучлаарай. Би ууртай явна гэж хэлчихээд мөн л ууртай гэгч нь алхсаар яваад өгөв. заза ямартай ч өрөөгөө олчихлоо. Алив манай өрөөний номер.......... үзэмхэн 55 гэж байна. заза өрөөнийхөө номерыг тогтоохгүй бол энэ олон өрөөнд төөрч будилж магадгүй. Хамраа барьсаар өрөөнд орж ирэхэд миний ачаануудыг янзын янзалчихсан байлаа. Бас буланд Жона эгчийн хувилбар газар хэвтчихсэн байв. О_О юу болоовэ энд. Жона эгч уурандаа хувилбараа эвдэлчихсэн юмуу? заза жонгүгийн хэлсэн үнэн бололтой. Ийм үед нь Жона эгчтэй зууралдахгүй байж байхаасдаа. Өрөө цэвэрхэн хийх юм байхгүй болохоор зүгээр орон дээрээ хэвтэх гэж байтал хэн нэгэн хаалга тогшив. Босож очоод хаалга онгойлготол Аиюү..
ВЫ ЧИТАЕТЕ
/Дууссан/ Марзан сургууль өөрчлөгдсөн нь
Фанфик2015 оны тэртээх марзан сургууль 200 жилийн дараа яаж өөрчлөгдсөн талаар өгүүлнэ.