Төгсгөлийн 10-р хэсэг

2.3K 183 16
                                    


Төгсгөлийн хэсэг

Жонгүг найз нөхөд, гэр бүл, сургуулиа орхин цаг хугацаагаар аялаж өнгөрсөнд дахин ирсэн байлаа. Тэр нүдэн дээрээ Даёныг өөр хүнд алдсан учир зүгээр л энэ өнгөрсөнд ирж түүнийг мартахаар шийдсэн юм. Жонгүг нөгөө Мина гэх охины гэрийн хаалгыг тогшин зогсож байхдаа яагаад энэ охины гэрийн хаалгыг тогшоод зогсож байгаагаа өөрөө ч мэдэхгүй байлаа.

Мина хаалга онгойлгон: өө сайн байна уу та *бөхийх*

жонгүг Минаруу харан: уучлаарай...... гэж хэлчихээд буцах гэтэл Мина түүнийг зогсоон гэртээ оруулахыг хүсэв.

Мина: та өмнө нь надад тусласан штээ. Би таныг дайлмаар байна. Ээж аав хоёр маань гэрт байгаа ч гэсэн зүгээрээ. Тэр хоёр их найрсаг хүн.. гэсээр Жонгүгийг татан гэрлүүгээ орууллаа. Жонгүг юу ч хэлэхгүй зүгээр л Намигийн үгэнд орон эцэг эхтэй нь мэндлэн буйдан дээр суув.

Минагийн ээж: минагийн ангийн хүүхэд үү?

мина: биш л дээ. Гэхдээ надад тусласан аймар лаг хүчтэй ах :3 ахаа сууж байгаарай би мөстэй цай хийгээд ирье... гэсээр гал тогооруугаа орж Жонгүгт мөстэй цай авчирлаа.

Минагийн аав: миний хүү хэдэн настай вэ?

жонгүг: ..

Мина: ааваа битгий.. Наад ах чинь насаа хэлдэггүй юм.

Жонгүг: 18 *жонгүг ахлах сургуулийн сурагч учир насыг нь 18 болгосон шүү*

Минагийн ээж: аль сургуульд явдаг юм?

Жонгүг: сургуульд явдаггүй ээ.

Минагийн аав: цохиоч хүү минь😄 ах нь гэсэн сургуульд явдаггүй байсан юм. Тэгсэн ч гэсэн амьдрал доошлоогүй л байна.

Мина: ._. аав

Минагийн ээж: миний хөгшин хааяа намбатай бай л даа.

Жонгүг Минагийн гэрт хэсэг саатан суусаны эцэст орой болон тэдний гэрээс гарахад Мина түүнийг гаргаж өглөө.

Мина: таны гэр манайхтай ойрхон байдаг юмуу? ингэхэд та яах гэж манай гэрт ирсэн юм?? ааааан *толгойруугаа цохих* юмаа эргүүлж авах гэж ирсэн юмуу. Яг үнэндээ би тэр юмыг чинь юу гэдгийг нь мэдэхгүй болохоор ашиглаж чадахгүй зүгээр хадгалаж байсан юм. Түүнийг эзэнд нь өгөх хэрэгтэй байх... гэж бодоод орох гэтэл

Жонгүг: чамаас нэг тусламж хүсэх гэсэн юм.

Мина: за? ямар тусламж юм. би чадахаараа туслая

/Дууссан/ Марзан сургууль өөрчлөгдсөн ньDonde viven las historias. Descúbrelo ahora