4-р хэсэг

1.8K 117 0
                                    


тэюун санаа алдан: дахиад л баярлалаа гэхээсдээ... гээд хоёр гараараа толгойг минь хоёр хацар дээр нэг нэг үнсэн намайг орхин явлаа. О_О дээр үед ингэж эсрэг хүйстэнийхээ хацар дээр үнсэх нь энгийн зүйл биш гэж түүхийн номон дээр бичсэн байсан. Сайн , хайртай хүнээ л ингэж үнсдэг гэж байсан. ёохх т.т заза өрөөлүүгээ орох минь...

Өрөөндөө орж ирсэн чинь Жона эгч орон дээрээ хэвтэж байлаа. Нээрээ т.т жона эгч бас тэр Жонгүгийн найзууд нь яах гэж надруу хараад байсан юм бол? нээх аймар харцгаагаад байсан. ._. би ямар нэгэн зүйл хийгээгүй л юмсан.

Жона: чамайг Жонгүг сонирхоод байналээ

би: ._. айн??

Жона: маргааш өглөө чам дээр ирэх байх шүү.

би: айн? ._.

Жона: манай ихрээс айх хэрэггүй ээ. .. гэж хэлчихээд цаашаа харан хэвтлээ. ._. Жонгүг намайг сонирхож?? ._. юу вэ? за больдоо хохо :3 за би ч давгүй хөөрхөн л дөө. :3 ЁОООО НЭЭРЭЭЭ ТЭЮУН АИЮҮ БИД ХОЁРЫН ЯРИАГ СОНССОН ШТЭЭ. Т_Т ЙИЙИ БОЛОХГҮЙ ЭЭ. Тэюуныг бодож байтал ямар нэгэн зүйл цонх тогшин намайг цочоолооо. Цонхон дээр очин цонх онгойлгоход нэг шувуун робот дугтуйтай зүйл амандаа зуучихсан миний гар дээр тавьж өгчихөөд буцаад нисээд өгөв. Дугтуйтай зүйлийг задлан үзэхэд надад ирсэн бололтой байлаа. Сурагч Им Даён гэчихсэн байхаар нь цааш уншихад ................... О_О О_О Сургуулийн захиргаанаас намайг ГЭНЭН ОХИДЫН ангид хуваарьлачихсан гэж энэ цаасан дээр бичсэн байв. гэнэн охидын анги? яадаг анги вэ о.о ахх маргааш хичээлтэй хүн шүү дээ би т.т за хичээлийн эхний өдөр гоё байна гэж найдаж байна. одоо унтах хэрэгтэй байх.

Өглөө нь

Сургууль дээрээ орж ирэн аль танхимруу орохоо мэдэхгүй үүдэнд байх сургуулийн газрын зургийг харан зогслоо. Тэр гэнэн хүүхдүүдийнх нь анги хаана байдаг юм бол оо??

хэн нэгэн гараагаа араас зөөлхөн цохин: өглөөний мэнд

би: аа Аиюү.

Аиюү: чи аль ангид орсон юм?

Би: гэнэн охидын анги гэнэ үү? нэг тийм нэртэй.

Аиюү: аан тэр чинь 2 давхарын хамгийн наад талын анги. Хоёулаа өөр өөр анги байх нь ээ.

би: тэр яадаг анги юм бол?

Аиюү: чи өөрөө орж байж мэднэдээ хихи. за би хичээлээсээ хоцорлоо баяртай гэсээр намайг орхин гүйгээд явчихав. 2 давхарлуу гарах хэрэгтэй юм байна.. ӨӨ тэр тэюун уу?? хөөх үнэхээр л алдартай хөвгүүн бололтой шүү. Охидууд шуугилдаад явчих чинь. Тэюун дээшээ шатаар гарч байхдаа надруу нүднийхээ булангаар хальт харчихаад дээшээ гарав. ._. Сая надруу харсан уу :3 :3

/Дууссан/ Марзан сургууль өөрчлөгдсөн ньOù les histoires vivent. Découvrez maintenant