Би: ВУААА ХАЙРААА ЧИНИЙ ТӨРСӨН ӨДӨР ЮМУУ, Манай сайхан залуу өнөөдөр төрсөн юм биздээ. Ингэхэд өнөөдөр хэдэн сарын хэдэн бэ? -,- өдөр судараа ч.мэдэхээ байлаа. За бас гайгүйээ хэдэн он бэ гэдгээ мэдээд байгаа юмаа. Өөө миний сайхан залуу минь чи яагаад ийм төгс юм бэ?? Т.Т
...3: Хөөш Сэүнээ ингэхэд чи чинь өчигдөр орой найз охинтойгоо болзоонд явлаа гээд байсан яасан??
Сэүн гэж хэн юм?? Ооон заза энэ манай залуугийн хажууд суугаад байгаа дэлдээк юм байналдаа.
Манай залуу: салчихсаан.
Манай залуу салчихсаан гэнэ ээ. Юунаас салсан юм бол? О_О АЙН ? ЮУ? Манай хүнийг Сэүн гэдэг юмуу? Найз охин... Өө дөшш. Гэхдээ сая салчихсан гэж хэллээшд. :3 Боломж байгаа л юм байна. Үгүй ээ найз охинтой байсан ч хамаагүй. Би тэр найз охиныг нь хөөнө л дөө мухахах.
...2: ЯАГААД??
Би: ёоо чих дүжирнэх нь байна. Яасан чанга дуутай юм хачин дөрвөлжин амт царайлчаад
...1: Инэгээс яагаад салчиж байгаа юм
би: ойлгомжтой манай хүний сэтгэлд таараагүй
Сэүн: Инэ намайг өөрийнх нь зиндааны хүн биш гэсэн
Би: -,- тэр муу чинь яачихсан сохорсон тэнэг мулгуу дүффф галзуу хүүхэн бэ?? яаж манай хүнийг. Манай хүн бол энэ дэлхийн төгс залуу шүү.
...2: Инэ ч аргагүй зэрэглэл өндөр хүүхэн л дээ.
Сэүн: зазаз өнөөдөр Инэ-г ярьмааргүй байна. Ууцгаая
Би: ТИЙМЭЭ САЙХАН УУУУ БИ ДЭМЖИЖ БАЙНА
Сэүн гэнэт шар айрагнаасаа уухаа болин ийш тийш харлаа. Хайраа яасан бэ?? Наадхаа уугаач чиний юм залгиж байгаа хоолойн төвөнх нтрийг чинь хармаар л байна Т.Т
...1: Яасан бэ Сэүн
Сэүн: юу ч бишдээ гэсээр шар айрагнаасаа уулаа. Хайр минь би чиний ууж байгаа шар айраг болохсон. Аввв энэ царай бие гар гээд л бүх юм. Би өмнө нь нэг залууд бүтэн хоёр жил хайртай болж байсан. Тэгээд би сэтгэлээ барьж дийлэхгүй гэнэт тэр залууд харагдаад эхэлчихсэн. Тэр залуу намайг харангуутаа айгаад зүрх нь зогсоод үхчихсэн. Т.Т Тэр залуугийн сүнс биенээсээ босож ирэнгүүтээ ч бас надаас айгаад зугтчихсан л даа. Би тухайн үед яагаад харагдсанаа ойлгодоггүй юм. Уул нь бусад үед хүнд харагдах гэж оролдож үзсэн болохгүй юм байналээ. Заз энэ ч яахав. *Сэүний араас тэврэх* Чамайгаа ингээд сайхан тэврээд сууна аа. Гэхдээ амьд үед тэвэрсэн болч илүү сайхан байхгүй юу. Одоо болохоор яг л хий юм тэврээд байгаа юм шиг...
DU LIEST GERADE
/Дууссан/ Хөгшин сүнсний амьдрал
Fanfictionхүний ертөнцөд маш удаан хэсүүчлэн байгаа нэгэн сүнсний талаар өгүүлнэ.