Тэхён: май энэ хувцаснуудыг өмсөж үзээдэх. Бас би энэ дотуур хувцасыг авчихсан
Би: чи гарахгүй юмуу
Тэхён: хамт байна аа
Би: О__О гаж амьтан
Тэхён: хаххаха за хурдан соль соль би хараад байж байя
Би: би муу ч сайн эмэгтэй хүн шүү
Тэхён: Алив хурдал хурдал
Би Тэхёнруу том нүдлэн харсаар ханбугныхаа бүчийг тайлж эхэллээ. Бурхан минь Тэхён яасан аймар хардаг юм бэ?? миний биеийг цоолох нь. Тэхёний авсан хувцаснуудыг харж байгаад арай ядан хөдөлсөөр нэг жинсэн өмдийг аван яг өмсөх гэж байтал Тэхён инээдээ барьж ядаад байв.
Би: я-яасан
Тэхён: би гараад байж байя. Хараад байсан чинь нээрэнгээсээ миний өмнө хувцасаа тайлах нь ээ.
Би: тэгээд эртхэн гараач *түлхэх*
Тэхён: би чамд плаж аваагүй шүү. Чи өмд л өмссөн нь дээр хаха гэсээр хувцас солих өрөөнөөс гарлаа. Гаж амьтан. *толинд харах* хөөх би фитнессд явахгүй бол болохгүй нь ээ. Одооны эмэгтэйчүүд гэдэсний булчин нтртэй болоод байгаа. Гэхдээ би 1 цаг л амилна л даа. Хүүш ингэж толинд хараад санаа алдах цаг мөн үү. Надад ердөө 1 цаг байгаа шүү дээ. Өгсөн хувцасыг нь гялс өмсчихөөд өөрийгөө дахин толинд харлаа. Бас муугүй л биетэй юм байна. Энэ царайг яах вэ?? Пөөнийсөн хар юм ццуцу. За яахавдээ гэсээр үсээ резинээр дээш нь шуух аядаад хувцас солих өрөөнөөс гарлаа.
Би: жжаан *доороо эргэх*
тэхён: *алга ташир* өөрийг чинь ийм хувцастай харах гоё байна шүү. Одоо харин гоо сайхны газар орцгооё дагаад яв
Би:🙂 би хөөрхөн байна уу
Тэхён: нүүр эс гэзэгээ янзалчихвал янзын
***
***
***
Гоо сайхны газар
Тэхён: би өөрөө чиний үсийг янзалж нүүрийг чинь будна.
Би: хоо чадах юмуу ??
тэхён: тэгэлгүй яахав гээд намайг үсчиний сандалд суулган үсийг минь янзалж эхэллээ. Тэхёнаа өөр юу чадах юмбэдээ хохо :3 Ёоо тэхёний үс янзлах үедээ гаргаж байгаа царайг нь аймар лаг чухал царай аяаяа.
тэхён: үсийг нь шатлаад тайрлаа шүү
би: өөрөө мэд их багшаа :3
KAMU SEDANG MEMBACA
/Дууссан/ Хөгшин сүнсний амьдрал
Fiksi Penggemarхүний ертөнцөд маш удаан хэсүүчлэн байгаа нэгэн сүнсний талаар өгүүлнэ.