4-р хэсэг

746 54 0
                                    


би: *хачин хоолойгоор* эндээс яввв

хүүхэн: АААААААА *гарч гүйх*

Бугуйвч минь би харагдахаа больмоор байна. Хахаха саяны муу тэнэг хүүхэн болж. Харанхуй шөнө эхнэртэй хүний гэрт ирэхээр ингэдэг юм. Зайл муу балай авгай.. Сэүнээ чамруу ойртсон эмэгтэй болгоныг би холдуулах болно ооо.....

Сэүн гайхан арагшаа нэг харчихаад хаалга хаан унтлаганы өрөөрүүгээ орлоо. Ахх Сэүнээ чи усанд орохгүй байсан юмуу?? Т.Т би хамт орох байсаншд. Одоо ингээд унтаад өгөхөөр чинь би яах болж байна аа айн??? Чи намайг уйдаж үх гэхгээюу?? өөө хихих уйдаж үхэхгүй юм байна аа. Нөгөө хэн билээ уйтгар тайлагч.. Ааан тийн Тэхён. Тэхён дээр очиж буу халъя. Сэүний гэрээс хамаг хурдаараа гаран И Сүншин жанжины талбай дээр ирлээ. Оройн цагаар ирчихсэн болохоор нэг ч хүн алга. *Сүншин жанжины мөрөн дээр суух*Чи бид хоёр үнэн адилхан хүмүүс шүү тэ. Нэг хэвийн амьдралаас уйдаж үхэх нь. Чи амьд сэрүүн байхдаа ёстой бужигнуулж явдаг сайхан залуу байсан шүү :3 Би чиний тэр илд барьж байгаа гар, зогсолт нтр гээд бүх юмыг чинь шүтдэг байсан. Иоооо Сүншинээ би чамтай нэг үед төрсөн бол чамайг уургалаад аваад суух байсан юм. Даанч би үхээд сүнс болчихсон.

Тэхён: Хээе

Би: вооо тэхён гуай

Тэхён:намайг гуай лаад хэрэггүй шүү. Харин таныг л гуай гэж дуудна хахах

Би: -,- дэмийшүү би 21хэн настай

тэхён: за эмээ гуай

би: -,-. За ирсэн гол учраа хэлэлцье. Яаж хүний биед орох вэ??

Тэхён: зааж өгвөл надад юу өгөх юм??

би: чи надад зүгээр туслана гээ биздээ

Тэхён: үнэгүй юм гэж юу байсан юм

Би: балиар новш вэ???

тэхён: хохо :3 заза тоглосон юмаа. Манай гэрт орцгооё

би: гэрт чинь хүн байдаг юмуу

тэхён: зөндөө хүн байгаа

би: зөндөө хүн бол орохгүйэээ

тэхён: дуугүй дагаад яв гээд түрүүлээд алхаад эхэллээ. Зөндөө хүн байгаа юм чинь орж яах юм бэ?? Би олон хүнтэй байх дургүй. Ааа худлаа ярьсан юмаа. Хэдэн зуун жил олон хүнтэй газраар явсаар байгаад сурчихсан л даа. ААА тэхёнаа чи миний бяцхан одой морь үздэг юмуу?? ямар хөөрхөн юм бэ?? Зурагтай подволкыг нь өмсчихсөн байсан юм байнашд. Ирэхэд нь анзаараагүй .

/Дууссан/ Хөгшин сүнсний амьдралTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang