Part 5

359 18 1
                                    

Adrien ladybug ü düşünüyorken son
Şimdi Mari ye dönelim bu bölüm o ve usta fu ile ilgili olacak
Usta fu: uf
Demek haberiniz olsun her neyse hadi hikayeye dönelim
----------------------------------------------
Okul biter
----------------------------------------------
Mari okuldan sonra usta fuya gidecekti zaten
Usta onun geleceğini biliyordu ve onu bekliyordu. "Nerede kaldı bu kız?!" Tam o sırada mari gelir.
-Merhaba usta
Der ve Çinli selamı verir.
-Merhaba uğur böceği içeri gel
- Tamam
Mari içeri girer (bir de evi anlatmayayım artık biliyorsunuz usta fu nun evini) ve o ünlü beyaz şeye oturur.
Konuşmaya başlar:
"Usta ben gizli kimliğimi birine açıklamak istiyorum. Bu fikrimi Tikki ye söyledim o bana bilmiyorum istersen usta fu ya git dedi."

-Hmm, dedi usta. Hayır marinette gizli kimliğini şimdi açıklamamalısın. Ben mucize sahiplerinin içinden geçen mucizeyle alakalı her şeyi bilirim. Sen gelmeden önce geleceğini biliyordum hatta ona göre plan program yaptım. (Türk sözü) Eğer birine içini dökmek istiyorsan kwamine dök. Çünkü o her şeyini biliyor. Ben kara kedinin kimliğini de biliyorum elbette açıklayacaksınız ama her şeyin bir düzeni var bunu ayarlıyoruz.
-Ayarlıyoruz derken?
Marinette şaşırmıştı. Onun bildiği bir usta fu vardı. Yoksa,başkaları da mı vardı?
-Sen kafana takma, dedi usta. Sırrın ele verilmesini istemiyordu.

Evet bu bölüm de bitti. Bayağı fanfiction oldu ama yani:) Her neyse bu sır ne bunları merak ediyorsanız tahminleri bekliyorum...

En az 5 yorum gelmeden diğer Part yok.

Marichat LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin