Marinette ustayla bunları konuşurken dışardan bir hapşırık sesi geldi. Usta çok endişelendi. Hemen dışarı baktı.
- Ladybug, arkamda dur!
Chat
Ne?! Leydim Mari miymiş? Aha usta geliyor. Ah o tava mı? Auuuuuuu.....
*chatbayılır*
Mari
Aaa o..... Chat mi??? Yani benim kimliğim ortaya çıkmış oldu. Chate gününü göstereceğim. Onun kimliğini öğrenmezsem.....Usta çok endişelenmişti çünkü chat in Adrien olduğunu biliyordu ve eğer biri diğerinin kimliğini öğrenirse öğrenen kişi diğerine kimliğini açıklamak zorunda. Hiç kimse anlamadı tmm açıklıyorum
Mesela chat marinin ladybug olduğunu öğrendi ya, chat de mariye kimliğini açıklamak zorunda. Şimdi bunun neresi kötü diyeceksiniz. Usta fu nun ustalar ile yaptığı planlar ikisinin sonra birbirlerinin kimliğini öğrenmelerine dayalıydı. Yani işler sarpa sarıyordu.
Usta
Şimdi amanda ya verdiğim sözü tutamamış olacağım. Kadıncağızın vasiyetiydi bu... Ay ne diyorum ben! Size resmen spoi verdim. Neyse devam.Amanda kim diyeceksiniz. Amanda Agreste yani Adrien in annesi. Eğer onunla ilgili bilgi almak istiyorsanız yoruma yazın. Mucize teori kitap adlı bir kitabım var. Onda biraz bilgi var ama eğer daha fazla istiyorsanız yoruma yazın. Yeni kitap çıkarırım.
Hikayeye devam.Mari
Chat uyandığında saat 02.38 idi ve ben hala uyanık kaldığıma şaşıyordum. Annemle babam elli milyon kez aramışlardı. Ve ben cevap vermemiştim. En iyisi mesaj atmak.
Mesajlaşma
Mari: Annecim nasılsın
Annesi: İyiyim kizim ama sen neredesin
Mari: Anne bir arkadaşım hastalanmış onun yanındayım siz beni beklemeyin anahtar bende siz uyuyun ben sabaha karşı gelirim hadi öpüyorum baybayNe kadar uzun oldu diye düşündü marinette. Gizli kimliğinin bulunması onu çok sinirlendirmişti. Usta fu da kızmıştı. Chat kendine yavaş yavaş geliyorken marinette ona ladybug olarak görünmeye karar verdi. Usta fu bunu onayladı. Mari ona gerçek hayatta Uğur böceğini sever mi diye sordu. Usta evet dedi. Mari heyecanlanmıştı. Dönüştü ve geldi. O sırada chat uyandı. Ladybug ü görünce çok şaşırdı. Gerisini ondan dinleyelim.
Chat Noir
Leydimi görünce afallamıştım. Kekelemeye başladım. O da bana sen benim kimliğimi öğrendin değil mi? Diye bağırdı. Ama ben anlamamıştım. Neler dönüyor burada?!Gerisi sürpriz olsun. Hadi gene iyisiniz. 323 kelime.