Jakmile písnička skončila jsem si pořád utírala slzy, které už netekly pomalu ale velmi rychle a ve velikém množství. Chvíli jsem přemýšlela nad X-Fatorem, ale nakonec jsem během tří písniček usnula.
*****
Druhého dne, hned co jsem se probudila na mě čekala obálka. Ležela přímo na mém nočním stolku. Opravdu jsem neměla tušení, co to může znamenat. Natáhla jsem tedy ruku a obálku vzala. Pomalu jsem ji otevírala, až jsem zahlédla takový menší papír s tištěným textem v angličtině. Začala jsem tedy číst, ale hned na to mi klesla brada. Stálo tam, že mě pozvali na konkurz do X-Factoru. Asi dalších pět minut jsem ten text hypnotizovala. Byla jsem opravdu zděšená. Když jsem ještě zkontrolovala obálku, objevila jsem dvě letenky do Londýna na zítřejší ráno. Musela jsem to zavolat Anně.
Vzala jsem tedy telefon a začala prozvánět. Po několika zvoněních mi konečně hovor přijala.
"Ann neuvěříš co se stalo!!" Zakřičela jsem do telefonu na Ann.
"No zřejmě to musí být opravdu důležité, když mě budíš v 7 hodin a je sobota!" Přidala Ann na hlasitosti, nemá totiž ráda, když jí někdo nedopřeje spánek.
"Prosím, teď s tím nezačínej. Ráno jsem našla na stolku obálku se dvěma letenkami a pozvánkou do X-Factoru." Odpověděla jsem už s větším klidem, ale pořád se mi klepal hlas.
"Cože?! No to je úžasný El! Musíš jet!" Řekla myslím na jeden nádech.
"To přece nejde!! Vždyť ani nevím kdo mi je tu nechal."
"El, určitě to musel být někdo, kdo tě minimálně jednou slyšel zpívat, prosím udělej to, je to přeci tvůj sen."
"Fajn.... Ale co mám říct mámě? Však ta mě pustí sotva ven."
"Nic jí neříkej, prostě si zabal a přijeď ke mě! Je ti 19!!" A s tímto mi zavěsila, aniž by jsem mohla cokoliv namítat.
Rozhodla jsem se tedy, že to musím udělat. Jinak bych toho litovala a přeci jen taková možnost se mi hned tak nenaskytne. A jak znám Annu, dokázala by mi to vyčítat každý den a to není vůbec příjemné. Zamkla jsem dveře do pokoje a vytáhla menší kufr z pod postele. Po asi dvaceti minutách jsem měla většinu věcí zabaleno a pořád mi zbylo docela dost místa. Tak jsem tam přihodila ještě dvě trička a zavřela kufr. Oblékla jsem se. (viz. foto)
Potichu jsem odemkla dveře a vykoukla z pokoje. Vypadalo to tu mrtvolně, zjevně asi ještě spí. Ale i přesto jsem sešla schody pomalu. Do batohu jsem si vzala sušenky a vyběhla z domu. Ještě jsem se naposledy otočila a vyšla. Po přibližně patnácti minutách jsem dorazila za Ann. Zazvonila jsem a přišla mi otevřít.
"Já to věděla."
"Taky tě zdravím" Řekla jsem pobaveně.
--------
Zbytek dne jsme strávili sledováním filmů a poslouchání hudby. Díky tomu že Anniny rodiče nebyli doma, jsme mohli zvýšit hlasitost. Vážně jsme si to užili. Byl to jeden z nejlepších večerů. Když jsme snědli další várku popcornu, tak se Anna vydala pro nový. Jakmile se vrátila, oznámila mi, že si můžu vzít, jenom když si s ní zazpívám karaoke. Jen jsem se na ni podívala pohledem"jako vážně?". A za můj milovaný popcorn souhlasila.
"Tak jakou si zazpíváš?" Zeptala se Anna
Podívala jsem se na seznam písní a hned se moje oči zarazili na jedné. "Night changes." Odpověděla jsem. Anna zapnula písničku a já začala...
(Máte i v médiích, pokud rádi posloucháte i čtete text písničky, :D protože já to zbožňuji.) :33
Going out tonight
Changes into something red
Her mother doesn't like that kind of dress
Everything she never had she's showing offDriving too fast
Moon is breaking through her hair
She's heading for something that she won't forget
Having no regrets is all that she really wantsWe're only getting older, baby
And I been thinking about it lately
Does it ever drive you crazy
Just how fast the night changes?
Everything that you've ever dreamed of
Disappearing when you wake up
But there's nothing to be afraid of
Even when the night changes
It will never change me and youChasing it tonight,
Doubts are running 'round her head
He's waiting, hides behind a cigarette
Heart is beating loud, and she doesn't want it to stopMoving too fast
Moon is lighting up her skin
She's falling, doesn't even know it yet
Having no regrets is all that she really wantsWe're only getting older, baby
And I been thinking about it lately
Does it ever drive you crazy
Just how fast the night changes?
Everything that you've ever dreamed of
Disappearing when you wake up
But there's nothing to be afraid of
Even when the night changes
It will never change me and youGoing out tonight
Changes into something red
Her mother doesn't like that kind of dress
Reminds her of the missing piece of innocence she lostWe're only getting older, baby
And I been thinking about it lately
Does it ever drive you crazy
Just how fast the night changes?
Everything that you've ever dreamed of
Disappearing when you wake up
But there's nothing to be afraid of
Even when the night changes
It will never change, baby
It will never change, baby
It will never change me and youNechala jsem doznít poslední tóny a Ann mi začala tleskat.
"Wow, to bylo vážně úžasný El. Máš vážně obrovskou šanci." Říkala Anna natěšeně.
"Děkuju moc Ann, jsi nejlepší." Poděkovala jsem a byla ráda, že poslední den v Čechách trávím právě s ní.
Zpívali jsme spolu asi ještě hodinu, takže jsme šli spát okolo půl třetí. Zítra začíná moje cesta za mým snem. Jen mi přišlo divné, že se mi nikdo nesnažil dovolat, kde jsem. Po těchto myšlenkách jsem usnula a jen se těšila co nastane v Londýně.
Hamká XD
Jak já ten "pozdrav" miluju :DD tak doufám, že se vám tato část líbila, asi není nějak zvlášť úžasná, jelikož marodím. No a řekněme si, kdo sakra píše něco, když ho bolí hlava a má horečky? :DD Noooo zřejmě já. :D Příští díly by mohli být delší a snad i obsáhlejší.. XD Tak, ale aspoň doufám že jste se neunudili :D a budu ráda za každý komentář. Určitě piště, jestli mám něco zlepšit, nebo bych mohla do příběhu zakomponovat. :D No a to je tak vše přeji hezký večer.
Takže díky moc a Hamkujte!! :DD
❤ Vaše Jolča ❤
ČTEŠ
Song In My Heart [One Direction]
FanfictionTy čtyři "ano" mi změnily život od základů. Dívka která to nemá zrovna v životě lehké. Potká někoho kdo ji napomůže to celé změnit. Jednoho dne se náhodou dostane do X-Factoru. A tak započíná její příběh..