Ahoj, jmenuji se Ellie, ale říkejte mi El. Je mi 19 let a narodila jsem se v Londýně, po tom co můj táta zemřel jsme se matkou přestěhovali do České Republiky, kde žijeme doteď. Od té doby, co umřel se toho hodně změnilo, už nejsem ta stará El, která byla všem otevřená a smála se. Ne, ta už je dávno pryč. Chodím poslední rok na střední a řeknu vám, že to je vážně peklo, nemyslím po vědomostní stránce, sama se učím velmi dobře, ale nějak zvlášť tam s nikým nevycházím, nebo spíš oni se mnou. Mám jedinou a nejlepší kamarádku Annu. Dá se říct že jsme jako sestry, má velmi příjemnou rodinu a pokud nemusím zůstat doma a pracovat tak jsem u nich.
Od té doby co jsme se přestěhovali do Čech, se moje matka změnila,začala pít a zadlužila se mnoha lidem. A já si musela najít práci, abych dluhy splatila, ale přesto mě bila a nadávala mi. Asi si říkáte, když je mi přece jenom 19 tak proč jsem se již neodstěhovala. No, dá se říct že něco hluboko uvnitř, mě nutí neopustit tu dříve usměvavou matku. A doufám že se jednou vrátí.
Musíte se divit jak to můžu vše snášet. Řeknu vám to, je to hudba, když skládám nebo zpívám znamená to pro mě všechno, je to jako vzduch který dýchám. A samozřejmě jeden z mých snů, je tvořit a produkovat hudbu profesionálně. Když jsme u těch snů, moc si přeji, potkat svojí oblíbenou skupinu, One Direction. Vždy jsem si přála, poznat Nialla osobně.
Teď už u mně víte skoro vše. Zde začíná můj příběh.
Hamká :D
Jsem na Wattpadu nová a toto je můj první příběh, vždy jsem jen četla ty povídky a říkala si, že bych se do tohoto psaní mohla jednou pustit. No jak vidíte už jsem taky mezi autory. :D Pokud se vám zatím příběh líbil, budu ráda za každé kladné hodnocení popř. co bych měla zlepšit. :D A děkuju "čárkovači" Krýšovy za pomoc. XDD
Díky za přečtení a Hamkujte! :D
❤ Vaše Jolča ❤
ČTEŠ
Song In My Heart [One Direction]
Fiksi PenggemarTy čtyři "ano" mi změnily život od základů. Dívka která to nemá zrovna v životě lehké. Potká někoho kdo ji napomůže to celé změnit. Jednoho dne se náhodou dostane do X-Factoru. A tak započíná její příběh..