-
Vi gick upp till mitt rum. Inte att det är så spännande att se mitt rum.. BA AA MEN DETTA ÄR JU LIKSOM MITT RUM JÄTTE BRA VA..... Asså inte så.. Men min mamma är lite fuckad upp och håller på så då har man inget annat val.
Jag öppnade min dörr till mitt rum och vi klev in. Martinus satte sig på soffan, Marcus bredvid honom och jag mittemot de. Eftersom jag hade två mini soffor. Det var faktiskt ganska tyst.. och stelt.
"Ehm.. Hva er ditt navn?" Säger Martinus plötsligt.
"Varför vill du veta det?" Säger jag kaxigt.
Marcus vänder blicken från mobilen på mig. Jag blänger på honom. Vafan! Vem vill vara med M&M???
Jo DEMS FANS!
Vet du vad.. I DONT FKN CARE!
"Sorry, Jeg mente ikke å gjore deg sint.. ville bare vite hva navnet ditt" Säger Martinus och tittar ner.
"Du behöver inte säga förlåt.. Jag gillar bara inte er okej! Så nu kan ni gå BYEBYE!" Fräser jag åt de.
De stirrar chockat på mig.
Okej.. Jonna.. det där var kanske lite för drygt.. Men det kom bara ut från min mun..
Marcus reste sig upp samtidigt som Martinus gjorde. De svarade inte. Istället gick de ut från mitt rum helt random. Jag pustade ut. Äntligen kan man slippa snorungarna..
Jag satte mig på soffan och satte på Netflix. Sedan kollade jag på serier.. som (The Vampire Diarles) Eller (Thé Walking Dead) Fan vad läskiga de var men ändå skit spännande.
Men en grej gjorde så att jag tänkte på Marcus.. Var jag kanske lite för dryg eller nåt? De ville ju bara veta mitt namn.. Ska jag gå och säga förlåt...Nää Jonna! Skärp dig! Vafan rätt åt de!!
Tänker jag.22:43♡
Jag sträcker på mig och går upp från soffan. Jag går direkt till mitt badrum för att ta bort smink och borsta tänderna..
-
Jag lägger mig på den mjuka sängen och tar min mobil.
Helt random så söker jag på (MarcusAndMartinus) Jag kollar på dems bilder. När jag inser vad jag håller på med så trycker jag snabbt bort Instagram..Fyyy Jonna....
Jag lägger mobilen på laddning och vänder mig om och somnar djupt.
-
Marcus Perspektiv...♡
Jag la mig på sängen och tänkte på den där tjejen som vi var hos.. vår nya granne.. Hennes mamma sa typ nåt att hon hette Jonna eller nåt? Lyssnade inte noga.. var upptagen med att titta på de vackra havs blå ögonen..
Jag log för mig själv.
Men varför är hon så arg på oss? Kanske hon inte gillar vår
musik eller nåt?...
Jag går in på Wattpad och läser några böcker som fansen har skrivit...
Efter typ en halvtimme så somnar jag.Jonnas Perspektiv...♡
Jag vaknar av att min mobil ringer. Jag svarar yrvaket.
"Hallå?"
"Hej"
"Mamma?"
"Ja.. jag har bytt till Norskt nummer därför gmn"
"Jaha"
"Men jag skulle bara säga att jag ska utflykt med jobbet och kommer hem om 3 dagar så jag har ordnat att du ska sova över hos Marcus och Martinus" Säger mamma."NEJ MAMMA! ALDRIG ATT JAG SOVER ÖVER HOS DEM!?" Skriker jag.
"Älskar dig med puss" Säger mamma och lägger på.AHHHHHH
Jag slänger mobilen på golvet.
FUCK LİFE! Jag ska FKN sova över hos de personer jag hatar!!!
Jag drar täcket över mitt huvud... Jätte kul att detta ska ske.. som om jag inte kan ta hand om mig själv här hemma.. FUCK mammor....!
-
Jag packar pyjamas och allt sånt skit. Jag är fortfarnade sur för att jag ska sova där...
Jag går ner från trapporna och möter Kjell-Erik som väntar på mig.
"Du behövde inte komma" Säger jag kort.
"Äsch.. det gör inget" Säger han..
Pratade han nyss svenska!?
"Vart har du lärt dig svenska?" Frågar jag.
"Haha i Sverige.. Mina föräldrar är därifrån" Säger han.Jag nickar och tar på mig skorna snabbt.
Sedan låser jag och vi börjar gå mot deras hus.
Jag kliver försiktigt in och tar av mig skorna och lägger de prydligt på skohyllan..Om det var hemma så hade det sett ut såhär: Jag går in slänger av skorna och jackan sedan GÅR jag in😂
Martinus kommer springandes ner från trapporna.
Han kollar förvånad upp på mig.
"Hei" Säger han.
"Hej." Säger jag kort.
Han kollar in i mina ögon.. Men jag tittar inte på Martinus ögon utom de andra rådjursögonen som är siktat mot trappan uppe.. Och gissa vem....Jo Marcus Gunnarsen...
NYTT KAPITELLLL 🌷
Tack för över 200+ Love youuu 😚👌
Merr🌹