Nominacja od Night_Legend sorry że tak późno :(
1) Oglądasz mlp?
Oczywiście :D2)Co masz na sb?
Fioletową bluzkę i tego samego koloru długie getry xD3)Do której idziesz jutri klasy?
Opóźnione LA ale 1 września poszłam do 2 gimnazjum4) Jak masz na imię?
Wiktoria :<5) Umubiona książka?
Nie każ mi wybierać ... musze? Eh no dobra to chyba "W pustyni i w puszczy" xD a na wattpad to nie mam za dużo lubię :P6) Ulubiona postać męska z książki ?
E tej papierowej? Nie mam. A na watt to też nie mam xD7) Ulubiona dziewczyna z książki?
Też nie mam. Dla mnie liczy się czy jest ciemawa powieść xD a postaci potem :*8) Jesteś nangirl jak ja?
A co to? :/9) Masz szafę, czy komodę? :D
To i to mam za dużo ubrań xD10)Ulubiony szkolny przedmiot?
Biologia na 1 miejscu potem polski *-*11) Lubisz czytać? Jak tak to ulubiona książka?
Uwielbiam *-* pytanie 5 xD12) Masz na wattpadzie jakiegoś przyjaciela? Takiego nie z rl najlepiej ;)
Mam i to sporo ale tacy naj to:Wilczaaga
BetterWorldInMyHead (za długie to xD)
ShadowSkylor
pinkunicorn212 (przynajmniej dla mnie xD)
WiktoriaBucket66
Alluum (zasłużyłaś xD a shota i tak napisze)
bizon69 ( ty to chyba naj bizonku😘)To tacy naj :* i rzadnego z nich nie widziałam na żywo ale to się zmieni 😆😆
13) Grałaś w panfu? :D
Ee nwm nie przypomima mi się ta nazwa...14) Masz jakieś zwierzę?
Mam kanarka15) Jeśli tak, to jak się zwie? :D
Benek xD16) Dom, blok, kamienica?
Blok ;-;17) Co masz po swojej prawej stronie? (jeśli jesteś na kompie mysz się nie liczy)
Poduszka xD18) Cieszysz się na rok szkolny?
Wszystko ma swoje + i - ale bardziej jestem na nie :d19) Twoje ulubione święto?
Ciężko wybrać, nie lubię świąt więc wybietam majówkę i dzień njepodległości xD20) Lubisz nominacje?
Jeśli nie są to fakty i nie ma ich za dużo to tak xDNie nominuje teaz nikogo xD
CZYTASZ
Nominki I Inne
AléatoireNominiacje zapowiedzi książek czasem jakieś głupie obrazki(͡° ͜ʖ ͡°)