"Andreas"-prostenjala sam dok je on ulazio u mene.
" Sss malena"-rekao je i ljubio me po vratu dok je ulazio i izlazio iz mene.
"Falilo mi je ovo"-rekao je i ubrzao svoj tempo.
Svoju glavu sam naslonila na njegovo rame dok je on svojom rukom prolazio kroz moju kosu.
" Kako ti je bilo tamo?"-upitao me je
"Katastrofa. Nisam željela ići tamo ali moja majka me otjerala i ostavila teti"-rekla sam
" Hoću da mi pričaš o mom sinu. Želim sve da znam o njemu"-govorio je dok se igrao s mojom dugom kosom.
"Pa Andreas je bio jako nemirna beba. Ono sto je želio to je i dobio inače bi plakao neprestano. Bio je tako malen dok sam ga primila u naručje. Jako sam se plašila da ga ne bi povrijedila. S 8 mjeseci već je mogao napraviti par koraka. Dosta je uporan. "-pričala sam mu.
" Na tatu,a kad je ljut bolje je da ga niko ne dira"-dodao je Andreas
"Bas tako. Ali sto se tiče mene uvijek je zaštitnicki odnosi prema meni" -rekla sam .
"Takav sam i ja bio. Ma da se sad ne treba brinuti jer sam ja tu i čuvati cu vas obadvoje. VI ste mi jedini koje imam Leonora. Previše te volim da bi te ikada pustio da odeš."-govorio je Andreas na sto sam ga ja poljubila.
" Volim te zaštitnice moj"-rekla sam i jos čvršće se privila uz njega. Ne želim biti vise bez njega ni minutu.
U našem zagrljaju prekinulo nas je kucanje na vratima. Kasno je. Tko bi to mogao biti. Brzo sam navukla svoju spavacicu dok je Andreas navukao samo gaće i otvorio.
"Ma koga mi to ovdje imamo?"-upitao je Andreas. Nisam mogla vidjeti tko je na vratima.
" Ej mali gdje ces?"-upitao je Andreas dok mu je mali Andreas protrcao ispod nogu i dotrčao do mene.
"Hahahaha sto je bilo srećo?"-upitala sam Andreasa dok me čvrsto grlio.
" Ne mogu spavati"-rekao je. Andreas je legao pored nas.
"Onda spavaj s nama"-rekao je i Andreas je legao izmedju nas.
" Volim vas"-rekao je Andreas i poljubio malenog u tjeme.
"I mi tebe"-rekla sam i uhvatila ga za ruku na što se on sretno nasmiješio.
YOU ARE READING
×Skrivene Strasti × ZAVRŠENA
RomanceOn je glavni u njihovom selu. On se mora slušati niko nesmije učiniti nešto bez njegovog znanja. On je bezobrazno bogat i zgodan. On je sve. On je sam na svijetu. Njega se svi boje. Ne smiju mu se suprostaviti . A žene mu ne prilaze. On ima OŽILJAK...