17 dio

3.7K 198 8
                                    

"Ako ju budeš čuvao i pazio kako treba imaš moju dozvolu"-rekla je moja majka veselo

" Obećavam da joj neće nista faliti"-rekao je Andreas i poljubio me.

"Eto ljepotice već možeš pripremati vjenčanje jer sam ja jako nestrpljiv muškarac"-rekao je Andreas ponosno

" Oh već imam nešto u planu"-rekla sam izazivajući ga

"Čestitam vam "-rekla je majka

" Hvala mama"-rekla sam i dalje stojeći u Andreasovom  naručju.

"Ja vas sada napuštam ako nešto zatreba zovi te me"-rekla je mama izlazeći iz kuće. Kakva god da je ona je moja majka i ja ju volim.

" Čuvaj se mama"-dobacila sam joj. Posluga ju je ispratila. Sjedila sam u Andreasovom  krilu.

"Moja Leonora"-rekao je dok je vrtio pramen moje kose.

" Andreas da li imaš ljubavnicu?"-upitala sam gledajući ga pravo u oči. Želim znati istinu.

"Imao sam Leonora dok nisam upoznao tebe . Kad sam te upoznao sve se u mom životu promijenilo nisam se željezo osjećati kao zaljubljena budala. Ali shvatio sam da me je ljubav prema tebi učinila još jačim i snažnijim . Pokazali si mi ono sto nije niti jedna druga. I sve dok sam ja živ niko te neće dirati jer ono sto je moje samo je moje. "-rekao je s tolikom posesivnoscu. I to  jedan od razloga zašto ga volim.

......

Andreas je vani radi dok sam ja u kuci i spremam se za vjenčanje. Pozivnice su već poslane. Tu su svi. Mama,tete,snaha , prijateljice i susjede svi oni mi pomažu oko vjenčanja.

Vjenčanje ce se održati za dva dana i jedva čekam. Andreas je tako opusten kao da je navikao na to dok sam ja sva uzbudjena i nervozna.

" Sto misliš o ovome kolaču?"-upitala me teta

"Oh tete ne znam VI odlučite"-rekla sam gledajući svoju haljinu da li je sve s njom uredu.

" Dušo smiri se biće sve uredu"-rekla je moja snaha.

"Lorena trebam ti nešto reci dodji u sobu"-rekla je moja majka pozivajući me da dodjem u sobu. Sto mi to ima za reci. Da li ce mi to pokvariti odnos s Andreasom?

×Skrivene Strasti × ZAVRŠENAWhere stories live. Discover now