18 dio

4.8K 201 19
                                    

"Sto je bilo majko"-upitala sam ju. Tako sam uzbudjena da ju vise ne mogu ni slušati.

" Ja moram ti nešto reci u vezi Andreasa"-rekla je. Sto joj sad  smeta.

"Sto?"-upitala sam ju.

" Dušo ja ne bi voljela da budeš ne sretna. Ne bi željela da patis ,ako budeš nešto trebala zovi me i ja cu doći. Želim da budeš sretna i da se cuvas. Kad se udaš za Andreasa postat ćeš gospodarica i imati ces jako puno zadataka i to ti neće biti lagan posao. Sto god ti treba dušo zovi me i ja cu doći i pobrinuti se za sve"-govorila je moja majka

"Hvala ti mama."-rekla sam i zagrlila je čvrsto.

" Samo želim da si sretna s njim. Ne želim da moja djeca pate "-rekla je mama i poljubila me u tjeme.

" Volim te majko"-rekla sam

"I ja tebe"-rekla je i čvrsto me zagrlila.

-dva dana kasnije-

" Dušo predivna si"-rekla je moja majka zadivljeno. Još nekoliko trenutaka i stajaću pored Andreasa. Danas je nas dan. Nasi putevi se isprepliću. Od danas pa na dalje postajem njegova životna suputnica.

"Hvala majko"-rekla sam stojeći ispred vrata crkve.

" Idemo unutra"-rekla sam i uhvatila svog brata pod ruku.

Kad smo usli svi su ustali.Andreas je stajao ispred oltara s najvećim osmjehom na svijetu. Lagano sam koracala prema njemu gledajući ga pravo u oči. Volim te.

Stala sam pored njega i nasmiješila mu se. Obred je krenuo.

"Proglašava vas mužem i ženom"-rekao je svećenik. Nas prvi bračni poljubac. Nasmijesila sam mu se. Ovo je tako predivno. Presretna sam.

Izašli smo ispred crkve i slikali se s obitelji.

" Živjeli gospodar i gospodarica"-povikao je narod sretno.

"Volim te"-rekla sam Andreas u

" I ja tebe Leonora"-rekao je i poljubio me. Na sto se začuo jak pljesak i zviždanje.

Napokon je sve kako treba. Sve prepreke ćemo proći zajedno. Volim ga jako.

Kraj.

Biće još epilog i to je to. Ovo je bila jedna kratka prica. Nadam se da vam se svidjela. Hvala svima koji su čitali.

×Skrivene Strasti × ZAVRŠENAWhere stories live. Discover now