OY-1

305 8 1
                                    

Coffee latte yang baru dibeli kuhirup dengan rakus,mana taknya haus weh!hahaha sedang berjalan aku perasan seorang mamat ni jalan laju gila sambil memandang telefonnya di tangan. Dan GEDEBUSH! "Auchhh sakit nya" adu aku kesakitan. Terduduk aku di lantai yela mana taknya kena langgar dengan orang yang badan tegap nih. "Hei,kau memang buta eh? Kau tengok habis baju aku kotor sebab kau! Dasar perempuan buta!" . Marahnya sambil mengesat air coffee yang tertumpah dia baju kemeja nya. Kemudian mata dia merenung aku tajam. "Eh elok sikit eh kau yang tergesa gesa jalan sampai langgar aku kau nak kata aku yang buta? Ewah ewah sesukahati mulut kau je!" bidasku dengan geram. Dia yang buta kata orang buta. Gila agaknya!

"Buang masa je cakap dengan perempuan macam kau! Blah la" sempat lagi bahu aku dilanggarnya dengan kasar. Sakit wo sakit! Ceh blah la kau tak hingin aku tengok muka kau. Aku berjalan pulang ke rumah dengan perasaan yang geram. Ikutkan hati memang aku sepak dia tu baru padanmuka hahahahahaha!!

(Tengku Aryan POV)

Pintu pejabat ku hempas perlahan.Arghhhhhhhh!! Serabut betul otak aku sekarang. Sudahlah tempoh yang diberikan papa tinggal sikit. Ingat senang ke nak carik isteri sekarang macam beli ikan kat pasar je ke? Aduhh..aku menyandarkan badan pada kerusi untuk menenangkan fikiran. Aku cuba pejamkan mata seketika. Tiba tiba aku teringat tentang gadis yang aku langgar tempoh hari. Serta merta idea ku muncul. Hahahaha our game will begin! seraya itu bibirku mengukir senyuman sinis.

Only You❤Where stories live. Discover now