Doojoon,irene dan wonho berjumpa d satu restoran yg jauh dr public..mereka bincang akan plan mereka utk menjatuhkan SG dan mungkin EXc juga..doojoon dan wonho mempunyai rancangan sendiri termasuklah irene dgn rancangannya..mereka face to face dgn org upahan yg blh dihrp dan cekap..(ayat ya..)setelah selesai berbincang,mereka pun beredar dan hanya tunggu msa utk jlnkan misi mereka..
Irene ingin misinya dulu dijlnkan..org yg d upah oleh irene jlnkan tugasnya..
~~D dorm SG~~
'Gyul...kau nak gi mna??'tanya youxi
'Aku nak beli mknan lah kat kedai dkt2 sini..hahha..'balas gyul
'Tak yah lah pergi gyul..C tak sedap hati ni..and,gyul dah hantar duit ke kat parents gyul??takut gyul lupa lah..hahahaha..'kata EXc..
'Dah lah..ptg tadi..tak de apa2 lah..don't worry ok..but gyul nak ckp ni..klau gyul tetiba quit dr group ni mcm mna??'tiba2 gyul tanya soalan pelik dgn member yg lain..
'APA???gyul buat lwk ke??gyul takkan keluar k dr group ni..we are family now..'kata emily
'Kan..kta akan bersma sampai bila2..klau habis kontrak,sambung balik lah..kan ni cita2 gyul..'kata lagi hirusha
'Tak..gyul rsa lain hari ni..tak pe lah..gyul pergi kedai dulu..love u semua..gyul tak lupakan korang..muuaahh..'balas gyul yg gelisah..Gyul pun berjln d bahagian blkng krn tidak mahu fans kejar dia..gyul merasakan ada seseorg mengekori dia..gyul mempercepatkan langkah..turut diikuti seseorg itu dr blkng gyul..gyul merasakan tgnnya ditarik ke bklng dan gyul terkejut melihat namja itu..gyul mahu menjerit minta tolong tapi tiada siapa yg dgr..mna tak nya..pukul 2am..gyul terkejut apabila namja itu keluarkan pisau lipat dr jacketnya..
'Please...don't kill me..i begging you..'rayu gyul sambil menangis..
'No this time..im so sorry baby girl..'kata namja ituTAP!!TAP!!TAP!!
Bunyi pisau yg memasuki ruang perut gyul yg menyebabkan gyul terddk dan byk drh yg keluar..gyul merasakan sakit dan pengsan d jln raya itu dgn berlumuran drh..
'Mna gyul ni??'omel EXc
'Ya lah..kata nak beli mknan,tapi ni mcm buat mknan..haha..'kata youxi
'Dah2 lah..pergi tidor..q ngan hirusha nak cari gyul ni..C,youxi dan emily..jaga dorm ni..jgn keluar ok..'tegas hyemin
'OK BOSS!!serentak mereka bertiga..Setelah lama mencari..hirusha pergi ke tmpt yg gelap krn lampu jln rosak..alangkah terkejut hirusha melihat apa yg d dpnnya...dgn segera hirusha memanggil hyemin ke arah nya.mereka berdua pergi ke arah pompuan yg berlumuran drh itu dan terkejut melihat org yg mereka cari iaitu Gyul..mereka berdua menangis apabila melihat keadaan gyul yg pucat dan segera hyemin menelefon ambulans..
~~sampai d hospital~~
'Eonnie mcm mna??'tanya youxi yg tak percaya dgn keadaan gyul..
'Eonnie sendiri pun tak tahu..doktor ada dkt dlm tu..'balas hyemin lemah
'Hiks...hiks..hiks....'menangis emily yg tidak dpt berkata apa2..'Dok..mcm mna keadaan gyul??'kata hirusha
'Paling utama sya nak ckp..be strong guys... sebenarnya..'gugup doktor
'Apa doktor??kenapa nak be strong??ckplah doktor'desak C kpd doktor
'Maafkan sya..sebenarnya gyul tidak dpt diselamatkan...maafkan sya sekali lagi..'kata doktor perlahan dan beredar
'Apa??tak kan lah..doktor ni main2 lah..'emily masuk ke dlm bilik yg merawat gyul..
'Gyul..kau belum mati kan??kau hidup lagi kan??jgn lah main2..aku tahu lah kau selalu main2 psl benda mcm nie..tak lwk k gyul..dah lah byk janji kau belum langsai dgn q..'kata emily yg tidak percata gyul mati..
'Emily...dah lah tu..gyul dah tak de..hiks..hiks..hikss..😭😭'sayu C
'DAH LAH TU C..GYUL BUAT LWK NI..NANTI DIA BANGUN LAH TU!!jerit emily kpd C
'CUKUL LAH EMILY!!DGR SINI...GYUL DAH TAK DE..DAH TAK DE..TERIMA HAKIKAT EMILY..eonnie tahu gyul kwn rapat emily..tapi Tuhan lebih sygkan gyul..kata hirusha separuh menjerit
'Tak kan...kenapa gyul tak ajak emily mati sekali??'kata emily yg makin tidak waras..
PAP!!
satu tamparan dr hyemin kpd emily..'Cukuplah emily..mari kta balik..dan siap utk pengkebumian gyul..😭😭😭'kata sayu dr hyemin apabila melihat ahli kumpulannya sedih atas pemergian gyul...
Acara pengebumian gyul diadakan di Philippines... semua ahli SG dan powerful memberikan penghormatan terakhir kpd gyul..ibu gyul menangis dan pengsan krn tidak percaya gyul pergi dulu..ahli keluarga gyul juga sedih krn msa terakhir mereka jumpa gyul adalah msa cuti panas..itu pun dah 3 thn yg lalu..
Skip...
Selesai sahaja acara tersebut..byk peminat dr fandoms lain juga mengucapkan takziah kpd SG dan ahli keluarga gyul...keadaan sedih dpt dirasai d YG Ent...Ahli Bts juga pergi ke acara tersebut...dilihat,Rapmon yg menangis kuat krn sebenarnya rapmon telah lama menyimpan perasaan kpd gyul sejak pertama kali mereka berjumpa...senda gurau terakhir rapmon dan gyul adalah minggu lepas msa rancangan tv "lets go idol"..itu pun terakhir rancangan tv yg gyul ikut...SG rsa kesunyian tiada org yg minta mknan dan tiada org yg blh masak utk SG..apa lagi mereka dah bersma selama 7 thn...msa yg agak lama...emily skrg ini semakin tidak terurus..appa Yang menyuruh emily balik ke negara asalnya buat sementara waktu...dan inilah kali pertama SG membuat persembahan tanpa gyul dan emily..mmg susah krn emily ialah rapper dan gyul main vocal dan dance..buat sementara waktu..mereka hanya berempat d atas pentas dan membuat persembahan iaitu comeback baru mereka yg baru sahaja keluar beberapa bln..
Sedih kan??sya tulis pun dah sedih..part ni tak de byun pun..author sengaja tak nak letak sbb nak cuba masukkan unsur sedih ni..haha..korang..tolonglah vote and comment..author mcm tak bersemangat je sbb mcm tak de org je..hehe..ckplah cta ni best ke tak??klau tak best,author akan perbaikikannya...ok readers.. abaikan typo
BERSAMBUNG...
YOU ARE READING
My Life Is Hard!!(alert!!byuntae)
FanfictionHai..ni ff sya yg pertama,jadi klau typo @ x best komen je k..klau best pun komen.. baru bersemangat nak tulis.. Heroin:EXc Hero:V(bts) Watak2 lain:Hanbin@B.i(ikon),Doojoon(beast),Irene(rv)..klau ada watak lain,ada lah sya bagitahu dlm ff ni..klau n...