Size resmi şöyle açıklayayım.
Bir gökyüzünden inen kanlı tüyler ve göyüzünden inen biri aşağı indikçe gökyüzündeki tüyler fazlalığı artıyor.
Ve ilerde o kişiye bakan elinde kanlı tüyü tutan bir kadın.
Ama yağmur yağıyor.
Etrafta hep sis var.
Ben....ben...ben.. bu resmi nasıl çizdim. Neler oluyor böyle.
(*,*) Pars' tan (o.O)
Sabah erken 'den kalktım. Ve aşağı indim.
Hey lütfen çıplak deyilim uzerimi giydim. Ve her zaman ki gini çok yakışıklı oldum. Elimi yüzümü yıkadım gerekki işleri yaptım.
Ne? Birde açıklamasını mı yapayım.
Iyyyyy iğrenç.
Neyse teyzemin bana hazırladığı kahvaltıyı görünce gözümde $ işareti ve ♥ işareti çıktı.
Ne? Yemek çok deyerli bir şey tm.mı kıymetinj bilin.
Hemen oturup silip süpürdüm.
Ve hemen eski ruhumu alıp çıktım. Nasıl mı
Ruhsuz bakışla .
Evet. Öyle benim çok düşmanım var ama bir okadarda dostum.
Tm. Tam dostum diyeceğim biri deyiller ama içinde sevabı mı bile verebileceğim tipler var.
Adamlarimdan hüseyin gelip kapımı açtı. Ve
Günaydın pars bey DEMIREL HOLDING 'ine mi ?
Diye bir soru sordu bende
Ona bakmadan açtığı kapıdan arabaya binerken
Evet
Diye cevapladım.
O öne geçip sürerken ben arkada gözlerimi yumup dinleniyordum.
Sabah sabah gene bir toplantim var.
Ulan bir uyuyayim dimi artık ben vampir miyim .ALLAH ALLAH insanım ben be İNSAN
Adam olun adamın asabını bozmayın.
Holding'in ortasinda büyük yazılarla ^DEMIREL HOLDIN ^
yaziyor. Gelince arabadan indim ve holdinge doğru adımlar atmaya başladım ger basamağımda bir "dan" "dan" diye yüksek, gür bir ses yankılanıyor du ve her bir seste çalışanlar sıra olup.
Günaydın pars bey.
Nasıl sınız pars bey
Pars bey bu gün saat 9 da bir toplantınız var.
Pars bey birazdan gürel holdingin adamları sizinle görüşmek istiyor gelsjnler mi?
Gibi sorular.
Aq yoruldum. Siz bile okur ken be yazar yazarken yoruluyorsa bide beni düşünün.
Kızlar ın hepsi iyi niyetli hiç biri sürtük deyil. Olan varsada hemen kovuyoruz.
Aq asansörün oraya gelince "ting" diye bir ses çıktı ve demir kapı açıldı. Böyle eski zamanların varya onlardan şimdiki zamanlardan deyil babam zamanında buralara çok para koydu. Sırf ileriki zamanlarında torunları ve gelini rahat bir hayat yaşasın diye .
Her neyse. 55. Kata gelince kapı açıldı ve tabi kide demir kapıyı bir adam açtı. Evet bunlarla psra kazanan çok.
Babama kaç kez dedim. Baba bizim elimiz kolumuz var ALLAH 'a çok şükür ne gerek var buna.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cennetten düşen vame .kanımdaki Gerçek
Vampireesmi zamanlarda cennette ki melekler tanrı nın emriyle ADEM ile HAVVA 'yı korumak için görev lendirilmislerdi ama o zamanlarda havayı kendine aşık eden melek diyer melemlerden daha üstün olacağına inananirlarmis ve bir melek dunyaya inip havv...