Nerdeyim ben ? Diye kendi kendime bir soru sordum .
Çünkü şuan bir karartının içindeydim . Üzerimde korku ve merak duygusundan başka duygular'da var ama en çok merak ve korku ağır basıyor.
Neden mi korkuyorum ?
Çünkü. Elimde olmadan daha 17 yaşındayım ve ben abimle dalga geçirerek. Küçük çocuklara laf ederek geçirdim çocukluğumu ama birden çok ani oldu yani hepsi ve herşey
ANNEM VE BENİM KAVGAMIZLA BAŞLADI .Merak ediyorum çünkü;
Beni takip eden karanlık hayatımı öyle bir değiştirdiki artık bende kendimi tanımıyorum.
Ben neyim?
Ben kimim?
Ne karanlığı?
Ve en önemlisi
O zaman ,o yaş ne zaman gelicek .Ben bunları düşünürken birden gene o his baş gösterdi ve gene olduğum yerde donup kaldım.
Bu his neyin nesi ? Ben neden böyle oluyorum ki?
Topla kendini kızım sen bu değilsin? Sen lara öz kan sın
Sen annenin kızısın ve abinin baş belası sın sen bu değilsinDiyerek kendimi destekledim.
Çünkü şuan'da yanımda beni destekleyecek benden başka kimse Yok.Aqqqqqqqqqqq bu acı neyin nesi sol tarafımda bir ağrı var ve öyle bir ağrıyor ki bir daha ailemi göremeyecek gibi hissediyorum.
Neee birdaha ailemi göremeyecek gibi mi hissediyorum . Dedim .
Bunun hemen ardından
"Evet aynı öyle eyer kitaba uysaydın bunlar olmayacaktı lara öz kan "
Ne!! Ne kitabı ya?
" melek ve şeytan 😇 dünya arasında ki kutsal kitap lara öz kan "
Ne meleği? Ne kitabı?ne şeytanı?
Ve sen kimsin"Senin günahlarının bekçisiyim kara öz kan "
Ne diye her cümlesinin sonunda lara Özkan diyor ki ?
"Ben -ben .." durdum ve ağlamak üzere olcak sesimin tınısıyla" ben bişey yapmadım ben ... ben ne yapmış olabilirim ki " dedim.
Gür bir kahkaha sesi geldi ve ardından gene o acı 😟
Her yerimde,her noktamda o acıyı hissede biliyorum.
" sen lara öz kan sen bişey yapmasan bile senin bir geçmişin var o öyle bir geçmiştir ki , senin hayatını değiştirecek ve sen hiç bişey anlamayacaksın " Dedi ve beni o acı,korku ve merak duygusuyla baş başa bıraktı.
Sonunda frekansı az televizyon gibi cızırtılı sesler duymaya başladım.
Bir kadın "uyandı ,uyandı doktor beyi çağırın hemen " diye bağırıyordu. Gözüme çarpan ve "hey ben buradayım " diye bağıran kendimi ışıkla açtım .
Hala rüyanın etkisinden çıkmamışken gene o acıyı hissettim .
Canım arkasında bir karattı vardı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cennetten düşen vame .kanımdaki Gerçek
Vampireesmi zamanlarda cennette ki melekler tanrı nın emriyle ADEM ile HAVVA 'yı korumak için görev lendirilmislerdi ama o zamanlarda havayı kendine aşık eden melek diyer melemlerden daha üstün olacağına inananirlarmis ve bir melek dunyaya inip havv...