Пролог

17 6 4
                                    

Гл. Точка на Маги

Бях пред къщата на гаджето си.Почуках на вратата и го видях.Тръгнах да го целувам,но той се отдръпна.
-Брат ми е в стаята си.-каза сънено.
-Мерси Картър!-казах.Тръгнах към стаята му и преди да вляза чук стонове....бяха на Джейк и някакво момиче.Влязох рязко в стята и ги заварих да се натискат.Няха голи.За моя изненада не се стче и една сълза от очите ми.Той дори не ме забеляза.Треснах вратата и отидох до Картър,който му беше близнак.Не ги различавах много и за това щях да го целуна.
-Добре ли си?-попита ме загрижено.
-Не знам,може би?-по скоро прозвуча като въпрос.
Той ме прегърна,позволявайки ми да вдишам от скъпият му парфюм.Беше хубаво.Чух отваряне на врата и подадох главата си,без да се отделя от прегрътката.Беше Джейк,който имаше само хавлия около тялото си.
-Скъпиии......късаме!-казах и се усмихнах мазни,кати преди това докоснах устните си с тези на Картър,знаейки,че това ще го подразни.Излязох набързо от къщата и се прибрах.Бяхме съседи и за това просто пресякох улицата.Когато влязох вкъщи сякаш ме заля вълна от емоции и сълзите започнаха да се стичат.Една след друга капеха и оставяха следи по блузата ми.Не плаче зареди онзи идиот......напротив беше от радост.От както се запознах с Картър съм влюбена в него,а не в Джейк.А сега когато го целунах,за пореден път усетих пеперуди в стомаха си,но видях и пламъчето в очите му.Може би има надежда за нас....колкото и малка да е тя.
След час бях на парти и понеже много се бавя,в опитите си да се оправя,реших че ще е добре да започвам.Тъкмо ще се отърва малко от мислите за двамата.......Взех си десет минутен душ и излязох от банята с кърпа,увита около тялото ми.Обух си черно бельо на "Victoria Sicret".Избрах си светло сива рокля,до средата на бедрата ми.Оодхождаше на свело-сивите ми очи.Обух си бели обувки с висок ток,които подхождаха на оалтото ми.Изправих черната си коса и си взех бялата чанта.Тръгнах към купона.
На вратата видях Джейк.Познах го по блузата,защото аз му я подарих.Подминах го и влязох вътре,където веднага ми стана лошо от миризмата на цигарен дим.Алкохолът почти не се усещаше.Видях Ребека.Претичах до нея и я прегърнах.Тя беше най-добрата ми приятелка.
-Не ми се сърдиш и не си ми ядосана?-попита ме.
-За какво да съм ядосана?
-За това с........Джейк?-Чакай?!?Какво!?
-Ти ли си била?-попитах я с разширени от учуда очи.
-Да,но защото прочетох дневникът ти и ти дадох причина да го зарежеш,но имам лоша новина.Картър има приятелка.-каза тя.
-Познаваш ме по-добре от мен самата!-възкликнах и я прегърнах.Тогава се приближи Картър.
-Здравей принцесо.-каза той.
-Аз отивам за още бира.-каза Ребека и се измъкна най-мазно оставяйки ме сама с Картър..

StrangersWhere stories live. Discover now