Новото момиче дойде.Изглеждаше ми свестна.Беше и красива.Видях как я гледа Кам......тук има нещо.Но с времето и то ще се покаже.Както и да е,някой от идиотите предложи да играем на шише.Всички седнахме в кръг.И разбира се бебетата пак трябваше да се скарат за нещо.
-Нека направим така.....който не иска да изпълни предизвикателство,ще трябва да изпълни по едно желание на предизивикалия го.-каза Хейс.Всички се съгласиха.Наш завъртя шишето и се падна на новата.
-Добре......Джо...отиди при Камерън и....
*гледната точка на Джо*
-Добре.....Джо......отиди при Камерън.....и.....го удари силно,а след това го целуни за 5 секунди.-каза Наш.Аз потрепнах.Не стига,че вчера му създадох грижи с ония психар,ами и сега ще го удрям и после и трябва да го целуна.Просто прекрасно.
-И както винаги аз съм потърпевшият.....-каза съркастично Кам.
-Може просто да ти изпълня едно желание....-казах това и всички започнаха да викат в отрицание.....е добре.
Отидох пред него и той се изправи.Направих се,че го удрям,но другите не забелязаха.След това несигурно се надигнах на пръсти и докоднах устните ни.Неховите бяха меки и топли.Минаха се пет секунди и побързах да се върна на мястото си.
*гледната точка на Маги*
Те изпълниха предизвикателството и отново седнаха.Ехх,от километри се вижда,че се хсресват.Но и аз самата отричам за Картър.
Джо завъртя шишето и се падна на Мат.Е , време е за театър.
-Ммм..... не ти знам името,но целуни....онова момиче.-каза и посочи Савана.
-Жалко,но Савана е с Шон,а Мат е мое гадже.-казах.
-Оу,добре,значи Мат ми дължи едно желание.-каза и се усмихна.Явно е доста хитра.Харесвам я.Мат завъртя шишето и се падна на Кам.
-Е , бро.....съблечи си блузата и отиди да почукаш на вратата на съседите.-каза мат и се зсхили.
Аз му дадох пет.Ксм съблече сивата тениска и разкри три реда плочки.Преди да излезе се прекръсти.Всички застанахме пред вратата и го гледахме.Той претича улицата на пръсти и звънна на званеца.
-И стой там,докато не ти отворят.-извика Мат.
След няколко секунди излезе стара жена по халат и започна да нслага Камерън с чанта.Ние се заливахме от смях.След пет минути се прубрахме и се върнахме на местата си.Кам си облече блузата и завъртя бутилката.Най-накрая се падна на мен.
-Добреее.....Маги....отиди в килера с Картър за 10 минути.
Ужас.... само това не!Как ще издържа?!?Тръгнах да отказвам,но трябваше да изпълня желание на Камерън и се отказах.Просто влязохме в килера.Не беше много тясно.Аз кръстосах ръце и се обърнах с гръб към него.
-Защо не ми каза за вас с Мат?
-Трябваше ли?-попитах го.
-Тогава защо ме целуна?
-Защото бях пила!-казах му и не получих повече въпроси.10 минути минаха и ни пуснаха.Те решиха,че ше продължат играта,а аз само ги гледах.Изведнъж започнаха да спорят.
-Най-честно ще е,ако Маги избира,защото тя не играе.-каза Хейс.
-Добре,Маги разпредели ни по двойки.-каза Мади
-За какво?-попитах.
-Ами ще спим тук и трябва да се разпределим.
-Добре...не е толкова сложно!?
Просто момичетата ще спат някъде и отделно момчетата!Готово???...