1

33 4 0
                                    

Luister en kijk het yt filpje plz

Pov Bo

Schoolkamp... Iedeen wil erheen behalve ik... Laat mij liever thuis, lekker in mijn eigen bed slapen vanavond, maar goed ik moet mee van mijn moeder, dus ik ga maar...

Aangekomen op kamp:

Het lijkt wel een gevangenis! Allemaal hekken met prikkeldraad! Ik hoor mijn denkbeeldige wolf (Cherokee) in mij al grommen, alle meiden van mijn klas hebben 1 kamer dus we slapen allemaal bij elkaar, kan wel gezellig worden, maar ik wil naar het bos, ik weet niet waarom maar ik voel me aangetrokken... Zou het zo zijn dat ik een echte wolf ben? Zou ik als ik 16 ben dan echt kunnen transvormeren? Nee joh, dat kan toch niet? Nu heb ik vooral heimwee, ik wil niet hier zijn, gelukkig zijn er aardige klasgenoten die me troosten, maar vanavond ga ik weg, denk ik...

Even later tijdens het eten:

Ik wil nog steeds naar huis, maar de heimwee word al minder, ik weet dat ik vanavond ook nog heimwee zal krijgen, maar daar moet ik niet aan denken, nu moet ik denken aan dat ik niet al te hete frietjes eet!

Als we de spooktocht hebben gedaan en naar bed moeten

Ik wil nu ECHT naar huis dus al huilend bel ik mijn moeder op, mijn moeder wil niet dat ik naar huis kom dus blijf ik maar hier.

S'nachts

We liggen met alle meiden te joelen en te lachen, ik was best blij dat ik niet naar huis ben gegaan, het was toch best leuk, rond 3 uur sliep iedereen en ging ik naar buiten, door alle hekken het bos in, hier voelde ik me veilig en hier kon ik weer proberen mijn wolf te horen en voelen. Ik rende door het bos, harder en harder, bijna onmenselijk hard, kwam dat door alle energie die ik niet had? Of door de bomen? Of mischien toch mijn wolf...

The Black And White WolfWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu