Pov Bo
ik rende nog steeds door het bos, het begon al licht te worden, hoe laat zou het zijn? weet ik de weg terug nog? zijn de kinderen al wakker? als dat zo is dan heb ik een groot probleem, misschien kan ik beter gewoon in het bos blijven en mijn moeder een appje sturen dat ik veilig ben, dat doe ik, dan hoeft ze zich geen zorgen te maken over dat ze gebeld word door mijn mentor omdat ik weg ben, dan kan ik veilig door het bos rennen.
een paar uur later:
ik ren nog steeds door het bos, mijn instinct leid mij naar het kamp, maar ik wil daar helemaal niet heen, hoe boos zal iedereen zijn op mij, ik was gewoon weg en iedereen zal het door hebben!
binnen bij het kamp:
ik sluip naar mijn kamer, er is nog bijna niemand wakker, hopelijk de kinderen van mijn klas ook niet, als ik binnenkom is iedereen al wakker, wat moet ik tegen ze zeggen? ik vertel ze eerlijk dat ik naar het bos was en ze vonden het gek genoeg niet raar, ik hoorde zelfs dat er andere kinderen ook naar het bos waren gegaan, voelen zij zich dan ook een wolf?
2 en een half jaar later:
ik weet nu echt zeker dat ik een wolf ben, over een paar weken ben ik 16 en dan zal ik kunnen transformeren! hoe zal dat zijn! ik zal Sydney uitnodigen, zij is vanaf de basisschool al mijn beste vriendin, we spreken nog steeds vaak af, dus we zien elkaar vaak.
een paar weken later:
ik ben jarig, nu ben ik 16, Sydney word morgen 16 dus we hebben besloten dat we het tegelijk gaan vieren (morgen) ik heb er echt zin in, ik kreeg allerlei cadeaus van mijn ouders waaronder een ketting met een wolfje er aan, hij helpt me met het transformeren zeggen ze, morgen ga ik met Sydney proberen om in mijn wolvengedaante te veranderen, zij weet al lang dat ik een wolf ben, ik heb het al heel lang geleden verteld.
de volgende dag:
Sydney, mijn ouders en ik zijn samen in het bos, ik vind dat Sydney vreemd ruikt en zich vreemd gedraagt, het lijkt wel alsof ze niks meer met mij te maken wilt hebben, ik ben al getransformeerd en ik ren nu door het bos, mij ouders rennen mee in wolvengedaante en Sydney in mensengedaante, hoe kan ze zo hard rennen? is ze een vampier? dan zouden wij nooit meer vrienden kunnen zijn...
JE LEEST
The Black And White Wolf
WerewolfBo voelt zich al haar hele leven een wolf, maar wat als ze het echt blijkt te zijn en wat als haar bff een aardsvijand is, een vampier?... Als ze er achterkomt dat ze als wolf van kleur kan veranderen veranderd haar hele leven, zal het haar lukken o...