Justin Bieber:
Nemohol som uveriť vlastným očiam. Je to ona? "Ari?!" Začala prikivovať hlavou a hodila sa mi okolo krku. Ruky som si obmotal okolo jej útleho pásu a vdychoval jej nádhernú vôňu. "Tak strašne si mi chýbala srdiečko." Od radosti som ju zdvihol do vzduchu a otočil sa s ňou. Po chvíľke sa odo mňa odtiahla celá uplakaná a s úsmevom na perách. Bola naozaj nádherná. "Och bože Justin." Rukami si začala utierať slzy z tváre a snažila sa trochu upraviť svoj vzľad. "Vyzeráš dobre." Zasmiala sa a jej malou pästičkou ma jemne buchal do ramena no náhle jej tvár zvážnela až zosmutnela. "Prečo si sa mi celé tie roky neozval?" Nevedel som čo jej mám na to povedať. "Noo mal som veľa práce a všetko to bolo pre mňa nové. Nevedel som ani tvoje číslo....nemal som ťa ako kontaktovať. Nevedel som dokonca či stále bývaš v Stratforde alebo nie." Tiež som sa zatváril smutne a sklonil hlavu dole no ona mi ju chytila do svojich malinkých rúk a zdyhla na jej úroveň. "To nevadí, hlavne že sme sa našli." Pobozkala ma na čelo a jemne hladkala prstami na rukách. "A teraz poďme niekam preč nech sme sami konečne." Zohla sa po svoju kabelku a ťahala ma niekam preč.
Ariana Grande:
Ťahala som ho k východu no on ma potiahol späť k nemu a jemne mu narazila do hrude. Naše pery boli len kúsok od seba a videla som ako mi na ne Justin pozerá. Po chvíľke prestal a odtiahol sa. "Radšej by som išiel zadným východom. Predsa len v predu sú paparazzi." Mykol hlavou smerom k hlavnému východu a pochopila som že nechce aby ma s ním uvideli. Chápem ho. Noviny by boli plné naších fotiek. "Neboj sa to vybavím." Teraz pre zmenu som ho začala ťahať k baru za ktorým stále stál Johny. "Prosím ťa mohol by si nás prepašovať cez zadný vchod von? Moc moc prosím." Nahodila som milé očká a nevinnú trvár a videla ako sa Johny začal smiať. "Žeby ťa naša hviezdička už dostala?" Pochopila som pointu jeho smiechu a hodila po ňom servítku čo som našla na bare. "Nie sme kamaráti už od detstva a teraz som ho konečne stretla." Johny iba prikivoval hlavou no stále mal na tvári blbý úsmev. "Hej jasné a môj brat je James Bond. Poďte za mnou." Debil jeden. Po ceste sa stále smial a ja s Jayom sme išli ruka v ruke za jeho zadkom. Doviedol nás k východu. Ja som sa s ním rozlúčila a dohodla, že ho ešte prídem pozrieť. "Dobre a teraz kam?" Spýtal sa Justin a pustil moju ruku aby sa mohol poobzerať okolo seba. "Ku mne." Súhlasne kývol hlavou a jeden vedľa druhého sme kráčali ku mne domov. Ľudia na nás divne pozerali pravdepodobne preto, že Justina spoznávali no obom to bolo jedno. Rozprávali sme sa a užívali si prítomnosť toho druhého.
Po necelej pól hodinke sme sa dostali ku mne domov. Otvorila som dvere, dala si dole lodičky rovnako ako Jay tenisky. Pozvala som ho ďalej do obývačky kde si sadol na sedačku vedľa mňa. Hľadela som mu do očí a on zase mne. Neviem prečo ale cítila som silné nutkanie pobozkať ho. Zmenil sa. Vyzeral mužnejšie. Blonďavé strapaté vlasy mal rozhádzané do všetkých strán, karamelové oči a plné červené pery svietili na míle ďaleko. Priznám sa priťahoval ma. Keby to nieje môj najlepší kamarát a stretnem ho niekde na ulici tak určite po ňom vyštartujem. "Nad čím premýšľaš?" Z mojich myšlienok ma vytrhol melodický chrapľavý hlas. Nemohla som mu povedať, že premýšľam nad tým ako ho pretiahnem. Kto vie čo by si o mne myslel. Však sa vidíme po 6 rokoch prvý krát. "Iba že si mi chýbal a tvoj výzor sa zmenil." Snáď mi to uverí a vyzerá že áno. "Ty nad čím premýšľaš?" Vrátila som mu otázku pretože som si všimla ako si kúše spodnú peru. "Chceš počuť pravdu?" Jemne som prikívla hlavou a stále mu uprene hľadela do očí. "Premýšľam som, ako rád by som ťa pobozkal no nemôžem. Prepáč Ari ale stojí mi z teba." Začala som sa smiať nad jeho úprimnosťou a aspom sa mi potvrdilo že sme stále rovnaký debili. "Ale ja to myslím vážne." Pretočil očami s stále si kúsal do pery. Pomali som sa k nemu priblížila a zastavila sa tesne pred jeho tvárou. "Ja viem Jay." Optrela som sa perami o tie jeho a cítila jeho mentolový dych. Presunula som sa na jeho krk a zanechávala po sebe jemné bozky. Jeho vôňa bola rovnako ómamná ako pred rokmi. "Ari mohla by si prestať?" Odtiahla som sa od neho a usmiala sa. "Ako si praješ srdiečko." Dala mu pusu na vrch hlavy, postavila sa zo sedačky a pomali cupitala hore po schodoch do svojej spálne. Už po ceste som si rozopínala šaty, takže keď som prišla do spálne už boli rozopnuté a stiahla som si ich z tela och taká úľava. Počula som dupot po schodoch no nevenovala som tomu nejakú pozornosť až pokiaľ sa dvere rýchlo neotvorili a v nich nestál Justin. Rýchlym krokom prešiel ku mne, chytil za zátilok a pritlačil jeho pery na moje. Začala som spolupracovať a ruky mi automaticky vystrelili k jeho vlasom. Užívala som si to no tá krásna chvíľa sa po pár minútach skončila. "Stále tak dominantná ako pred rokmi." Žmurkol na mňa. "Stále tak drzý ako pred rokmi." Tiež som žmurkla a obaja sme sa začali smiať. Len na upresnenie. Pár týždňov predtým ako ma Justin opustil a 6 rokov sa potom neukázal sme spolu niečo mali.
*Flashback*
Na okne som počula jemne klopkanie a automaticky som vedela že to je Jay. Naše detské izby boli hneď oproti sebe a balkóni iba pár centimetrov od seba, kedže býval hneď vedľa mňa. Rozbehla som sa z postele mu rýchlo otvoriť. "Ahoj Ari." Usmial sa na mňa a pustila som ho dnu. "Ahoj." Úsmev som mu opätovala. Keďže ja som mala 15 rokov a Justin 16 obaja sme mali pubertu. "Ari počuj, chcel by som ťa o niečo požiadať. Už dlhú dobu som nad tým premýšľal a myslím že ty si tá pravá." Nechápala som o čom hovorí no po chvíli som chápať ani nemusela. Podišiel ku mne a pobozkal ma. Začal ma tak vášnivo a dravo bozkávať až sa mi to páčilo. Bozky som mu všetky opätovala a neviem ani ako, ale v ten večer som prišla o panenstvo s Justinom Bieberom. Rovnako ako on prišiel o to svoje so mnou.
"Ari sľúb mi že budeš stále pri mne."
"Sľubujem."
Pobozkal ma a v objatí sme zaspali.*End of flashback*
"Zostaneš na noc?" Zdvihla som obočie. Stále sme boli v mojej izbe a stále mal Jay ruku na mojom zátylku. "Rád zostanem."
KAMU SEDANG MEMBACA
Best Friend Or..?
Fiksi RemajaPo rokoch sa našli. No ich city sa zmenili.... Cítia že ich k sebe niečo ťahá, no nevedia čo... Možno sex?! Možno láska?!