-Yazardan-
Defnenin annesi ve babası gitmiştir. Ömer neye uğradığına şaşırır. Resmen defnesiz bi hayat. Yaşayabilir miydi onsuz? Yapabilir miydi bunu ona? Birbirlerini o kadar severken gerçekten ayrılabilecek miydi ondan? Annesiydi sonuçta defnenin. Yapmamalıydı bunu Nihal teyzeye. Ayrılıcaktı defneden. Ne kadar canı yansada ne kadar can yaksada ayrılıcaktı. Mecburdu. Sevdiği kız için yapıcaktı. Vazgeçicekti ondan.
D:Aşkım daldın gittin. O kadar sesleniyorum.
Ö:Yok bişey. Neyse iyi geceler yatıcam ben.
D:İyi geceler.
-Sabah-
Bugün konuşucaktı defneyle. Ayrılmak istediğini söyleyecekti. Yapmassa hayatını karartırdı kızın. Annesi daha iyi tanıyordu sonuçta. Yapıcaktı. Ayrılıcaktı defneden. Mesaj sesiyle düşüncelerinden sıyrılır.
Özledim seni konuşalım bugün.
Benimde söylemem gereken bişey var. Hazırlan bi yerlere gidelim.
Sen?
Ben ne?
Özlemedin mi?
10 dakikaya hazır ol.
Özlemişti. Hemde deli gibi. Ama hem ayrılmak istediğini söyleyip hemde özledim diyemezdi. Yapamazdı.
-Kafede-
D:Neyin var? Annemle konuştuğundan beri bana karşı bi soğuksun.
Ö:Defne ben ayrılmak istiyorum.
D:Ne?!
Ö:Se-sevmiyorum seni. Bi hevesmiş sadece benim için. Sevmiyomuşum seni.
Defne ayağa kalkar.
D:Sen ne dediğini farkında mısın?!!! Ben seni bu kadar severken sen karşıma geçip nasıl böyle bişey söyleyeliyosun!! Seni seven bi kıza bunu yapmaya hakkın yok iplikçi!!
Ö:Zorla mı seviyim defne?
Defne ömere tokat atar ve ağlayarak oradan uzaklaşır.
----------
Evett!! Geldik sezon finaline. Baya kısa oldu. En kısa bölüm bu sanırım. Geçiş olarak düşünün. 1.teog geçtikden sonra 5 6 bölüm yazıp tekrar kısa bi ara vericem. Sonra eğer final olmazsa hep gelicek.
Kasımda görüşürüz. ElBar hikayesine cumartesi veya pazarları bölüm gelicek. Sizi çook seviyorum. 😙😙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardeşim (DefÖm)
Fiksi PenggemarSevdiğiniz insan size kardeşim dese ne hissedersiniz?Bence çok yıkıcı olur..Ama Ömer Defne'yi kardeşi olarak görüyor.Peki ne zamana kadar öyle görücek? Yeni bi kurgu ile karşınızdayım