Karşılıksız sevmek zor iş!

19 0 0
                                    

Bugün her şey dünden daha net . Derler ki Aşk bir çok sınavdan geçermiş Hüsn'e kavuşmak için bense maddi alemde bu savaşı kaybettim.  Sanırım... Hayatımı değiştirmek adına bir aşk uğruna çılgınca davrandım

Aşk ile; Hamdım piştim yandım

Lakin

Aşk'ın bütün güzelliği Hüsn'e duyduğu duyguları örtüyordu. Bihaber idi Hüsn'den.

Benim yolculuğum bit çadırında başladı. Dünyanın zamanın olmadığını düşündüğüm anlardan biriydi. Önceleri ufak bir hoşlanma idi ardından bir yaprağın dokunuşu, onun ufak tefek kekelemesi idi. Aşk madden güzel gibiydi. İnsanın başı dönüyor, düşünmeden hareket ediyordu. Bende gençliğimin verdiği cahillikle 19 yaşında aşka tutulmuş bir garibe 

 Bende gençliğimin verdiği cahillikle 19 yaşında aşka tutulmuş bir garibe 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aynı sınıfta okuyan iki ucube idik birlikte öğrendik.

İnsanlığın ne kadar zayıf olduğunu birlikte öğrendik.

Gamın kederin aynı gün olduğunu bozgunda öğrendik

Adı kanatsız bir aşktı

Ne varı vardı ne yoğu

Bir ayağı aksardı hep bir parmağı eksik

Gözlerim değse acırdı içim

Bir günüm bin gölgeye bedeldi

Bir gecem bin fısıltısına


Ben delice sevmiştim bir fırtına gibi yelken indirircesine , onu çok üzdüm, çok sarstım biliyorum. 

Gelelim yolculuğuma ben kimseye söyleyememiştim. Bir meydana çıkıp seviyorum diyememiştim,yüzümde yoktur buna.

Gözümü açtım kabullendim, Sustum o ne sorarsa cevap verdim. Elbet bir gün sonu gelecekti bilirdim.

Bindik bir alamete gidiyoruz kıyamete diye geçirdim aklımdan ona şiirler yazar , gönderilmemek üzere mektuplar yazdım.

Bir kez buluşmuştuk bana bin yıl yetecek olan bir gündü.Benim mana alemim o gündür.

Birbirine sevdalı olduğunu iddia eden iki dostum vardı.Şu anda birbirlerinin sonu oldular. Tükendiler onlar.

Birde erkek tarafında kara kuru tıknaz hayretimiz vardı . Gerçek manada hayret değildi işte ama benim sevdiğimin sol kulağına hep o fısıldardı. Bilmiyordum imtihandı . Lakin yenilmedim.

Yolculuğumu hafife aldım. Bir yıl beklememin ardından bu sınava dayanamadım pes ettim. Bir hoşruba (erkeğe) benzerdi. Ona aldandım ama kalbim dile gelmeye aklıma türlü anlar sokmaktaydı. Onu sevmek okyanusları bir kaba sığdırmaya çalışmak gibiydi. Onu hep seveceğim ama bu dünyanın kasvetinde onun sevdasını kolayca omuzlarımda taşıyamazdım. Ben onun bir başkasında şeklen yansıyacağını tahmin edememiştim.

Yine bir günde olup biten yanılgı bin gecemi aldı benden .

Aşk emektir. Bana bir kez dahi yardım etmeyen Aşka ne etsem azdır. Bende vazgeçtim.

Benden ne aşk kalacaktı ne hüsn ben gidecektim o ... o da gidecektir elbette

Mevsim-i BaranHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin