Buralar Bana Göre Değil
Buralar bana göre değil. Bu soğuk ve daima sisli şehir...
Her günü yağmurdan bitap olmuş gibi yalnız meskeniymiş sanki
Buralar bana göre değil, kendim bu ıssız şehre ait hissedemiyorum.
Saçları ıslanmış ormanları, çamurlu yollarıyla ve hiç dinmeyen denizin yakarışıyla
Buralar bana göre değil
Güneşe hasret hasta bir şehir
Buralar bana göre değil.
Nisan 2015/ PAZARTESİ
Kaç Kere Yanılabilirim Ki
Bugün haddinden fazla deprem yaşıyor kalbim. Yıkıntılarında bağırıp yardım isteyip duran duygularım kaldı. Her ne kadar canımın acıdığını bugün tekrar hatırladım. Zaman bir doktor değil her şeyi mikserin ucuna tutuşturan beceriksiz bir usta.
Her yanılgısını doğrultmaya çalışan bir deli...
Ben bugün son kez ağladım Luhan senden vazgeçeli birkaç ay oluyor ama senin kadar masum bir aşk aramaya çalıştığımda önce güvenim yıkıldı ilk sarsıntıda hakaretlere maruz kaldı benliğim. Ardından bana anlatılan bir hikayeye inanmak istedim.
"Daha yolun başındasın değişirsin diyorlar."
İnanmak istedim onlara çoğu zaman denedim olmuyordu.
Bende uzaktan izlemekle yetindim
Derler ki bir insanın hayatında büyük bir yeri olacaksa rastlantı ile yahut farkında olmadan en az üç kere karşılaşması gerekirmiş...
Bende Luhan' dan sonra Usta ile farklı yerlerde farklı zamanlarda üç kez karşılaştım ilki Luhan hayatımdayken, ardından üniversite 2. sınıftayken ve şimdi. Güvenimi altüst eden bu hayvanı bu kadar güvenmek gerekmezken niye güvendim ki? Beş kuruş dahi etmeyen bu mahluka fırsat vermemeliydim.
Bu defa canım acıyor ben bir yıldır yaramı sarıp sarmalarken bu hiç iyi olmadı. Yalan söylemeyen bir insan yok mudur? Hadi bana yalan söyledin bunu benim öğreneceğimi hiç mi düşünmedin. Ben sessizce giderim . Seni unutmam bir paket sigaraya bakar bunu anlamıyor musun ?
Ben tüm masumiyetimi Luhandan sonra terk ettim.
Bunu bilen bilir.
Ben siz üzülmeyin istiyorum.Bana kimseye acıma diyorlar acınacak hale gelirmişim. Gelmedim mi şimdi?
Benim acılarım her demde tazelenir bu dem acıydı biraz iyileşen duygularım enkaz altında kaldı.
Yine duygularımı sıfıra indirgeyip yoluma devam edeceğim. Eskisi gibi değil ama bir kez daha duyularımı görmezden geleceğim.
Yine güleceğim elbet.
Mez üzülür ağlayıp zırlar
Döner gelir kendine
Sarıp sarmalar iliklerini
Toparlar dimağını gider.
---
Herkes gibi o da gidecek hazırla kendini
Çünkü bu gizli gezip tozmalar bir gün bitecek
Ve sen Gizem yine bu kara yapraklara gömülüp dertleşeceksin
Her bahar olduğu gibi bu baharda bitecek
Ne 5 Mayıs dinleyecek ne de eski bir 18 haziran
Kış mevsimi yine gelip 14 Ocakta duracak
18 NİSAN 2015/ PAZAR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mevsim-i Baran
RomanceUzun soluklu bir aşk senfonisi Başlayamayan ve yarım kalan aşklara adanmıştır. Tamamıyla yaşanmıştır.