Aleksi kishte shkuar te Katerina dhe kishte kerkuar prej saj i nxehur sqarime.
Ajo nuk ishte munduar ta genjente, perkundrazi i tha se sa shume e donte vellain e tij dhe se ajo do vinte me te diten qe ai do perballej me Laertin. Ajo ishte hakmarrja e te dyve.
Te dy moren nga nje arme dhe shkuan per te Laerti.
Aleksi kishte arritur aq sa te gjente momentin kur Laerti do ishte vetem per vetem dhe aty do ishte perballja e shume pritur.Laerti -Kush je ti ? Dhe i drejtoi armen
Aleks i kishte drejtuar armen gjithashtu. -Ti leme budalliqet nje here e mire. Une jam Aeksi ...te kujtohem une ? Djali qe i vrave te vellain para syve.
Laerti -Une kam vrare shume njerez. Kush Aleks ?
Aleksi -Besoj se kjo ta freskon kujtesen ? Katerina ?
Aty del Katerina me arme ne dore drejtuar Laertit.
Laerti duke i drejtuar armen Katerines - Ti mos bushter, qenke gjalle. Mu kujtua kush. Ti djalosh falendero zotin qe te lashe gjalle.
Ndersa ty Katerina duhej te te kisha vrare qe diten qe mora vesh qe me tradhetoje me vellane e ktij.
Aleksi - Tani do vdesesh qen. Te kujtohen keto fjalet e fundit qe i the vellait tim. Epo tani do vdesesh ti qen. Dhe i drejtoi armen..keshtu qe ule ate arme ?
Laerti - Me ty skam gje , por ne fillim do vras kete shtrigen .
Laerti u be gati te qellonte Katerinen dhe e shkrepi armen . Ne ate moment edhe Katerina edhe Aleksi shkrepen drejt Laertit.
Laerti ra ne toke me dy plumba nje ne koke dhe tjetren ne stomak.
Ndersa Katerina ishte qelluar prej Laertit direkt ne zemer.Aleksi - U afrua te Laerti pa qe ai kishte vdekur .
Arma e tij e kishte qelluar mu ne balle.
A- Tani ta mora hakun vella. Prehu ne paqe.
U afrua te Katerina. Ajo ishte drejt vdekjes.
A- Katerina ?K- Aleks , une e doja vellain tend. Tani do jem me ate pergjithmone.
A- Katerina faleminderit. Prehu ne paqe. I thuaj vellait tim se e dua shume dhe se me ka marre malli.
Ajo vdiq ne krahet e tij.
Ai tashme kishte marr hakun.
Mori armen e tij dhe i la ata te dy aty.
Tani mund te ishte i lire per te qene i lumtur me Enesen e tij. Duhej ta bente ate perseri per vete.
I kishte bere sms por ajo nuk ia kishte kthyer.
Ai doli i pa lagur nga vrasja e Laertit pasi ne lajme u tha se Laerti dhe Katerina ishin vrare me njeri tjetrin.
♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡Nderkohe Enesa kishte kaluar pushime te bukura dhe te qeta. Kishte menduar shume mire gjithcka qe i kishte ndodhur dhe tani qe kishte ardhur dita per tu kthyer ajo kishte marre vendimin e saj.
Skishte patur kontakt me asnjerin prej djemve.
Sa shkeli ne toke shqipetare i erdhen disa mesazhe.Ja pra pasi lexoi mesazhet ajo e dinte se cduhej te bente. Shkoi ne shtepi u clodh pak dhe ne oren 7 ishte zgjuar dhe gati ti jepte drejtim nje here e mire jetes se saj.
Me thoni mendimin tuaj ke do zgjedhe Enesa ? Dhe ke doni ju qe te zgjedhe?
DU LIEST GERADE
Zemra Qe Rrahu Vetem Per Ty
RomanceHistori dashurie,hakmarrje, drame , romance dhe kujtimesh. Bazuar ne histori te vertete. Dashuria triunfon pavaresisht cdo pengese.