Te dy me kishin lene takimet ne oren 8. Sdija se cfare te beja.Por e kisha bere zgjedhjen time.
Ishte ora 8 , kur u gjenda perpara lokalit qe me kishte thene Aleksi.
Ai po priste aty me nje buqete me lule.
Kur me pa erdhi mu hodh ne qafe dhe me perqafoi.E-Aleks kam ardhur vetem per te te thene qe une kam zgjedhur nje rruge tjeter. Me behet shume qejfi qe e arrite qellimin tend dhe se tani je i lire te jesh i lumtur por thjesht nuk jam une ajo qe mund te te beje te lumtur .Ne u njohem ne kohen e gabuar. Dhe per ty nuk ndjej me ate dashurine qe mendoja se ndjeja. Te me falesh por dikush tjeter e ka mbushur zemren time .Uroj shume qe te gjesh dike qe te jesh i lumtur.
A- Te falenderoj shume qe erdhe te ma thuash vete dhe qe nuk ma the me nje sms te thate. Ti je nje vajze e shkelqyer dhe do te te dua gjithmone.
Keto trendafila jane per ty.Pranoji si shenje te respektit tim ndaj teje. Uroj te jesh e lumtur me zgjedhjen tende.
E- Faleminderit Aleks.Trendafilat do i pranoja por nuk mundem pasi do takoj Luisin i cili po me pret. Me fal por tani ka ardhur koha te iki te zgjedhja ime. Qofsh gjithmone i lumtur. Me duhet te iki tani.Enesa para se te shkonte te Aleksi i kishte futur nje leter Luisit.
"Zemra ime rreh vetem per ty . Te lutem me prit deri ne 8 e 30 ."Luisi kishte pare letren dhe po priste . Dhe ja ku u gjenda perpara palestres se tij.
E- Nuk u vonova shume apo jo ?
L- Ne fakt je shume vone.
Ne ate moment po me dilnin lote nga syte.
L- Je shume vone sepse kam qe diten qe te propozova qe pres te me thuash "po". Zemer ti se ke idene sa me ka marre malli. Dhe nuk e ke idene sa e kam pritur te degjoja se zemra jote rreh per mua.Bukuroshe mos qaj. Te dua. Po mund te me thuash pse u vonove ?E- Zemer para se te vija ketu duhej te shkoja te mbyllja kapitullin me Aleksin. Mos u merzit te lutem por ai duhet te kuptonte qe une te dua ty.
L-Si ishte ajo ?
E- Enesa i gjuajti ne krah . Te dua ty.
L-Se paske harruar boksin ti mesa duket.E- Jo jo. Tani eja se kam nje surprize per ty.
L- Ku ?
E-Te dyqani ngjitur.hahaha
L- Ty sikur te pushoi ajo.
E- Histori e gjate.Dhe ja ku hapa dyqanin dhe aty kishte qirinj kudo, ishte nje shampanje dhe dy gota dhe hapa dhe muziken .
L- O goca romantike, Si ia arrite ti beje gjithe keto?
E- E ke parasysh ti qe ajo zonja qe me pushoi me kishte nje rroge per te me dhene. Ia lashe ne kembim te kesaj surprizes per ty.
L-Dmth ma ka bere ajo kete surprize ? Simpatike eshte ajo.
E- yyyy , ej po edhe ata cunat e palestres tende jane ca yjeee..
L-Keshtu eee..do te te ha ta dish. Ai u afrua dhe me puthi.
E- E di qe me kishte marre malli per keto puthjet e tua?
L-E di mi..jam i adhurueshem.
E-Kush te ka rrejtur mo..
L-Zemra ime.
E- Shpirt , une nuk e di se cfare na pret bashke , por dua qe te jemi sa me shume te lumtur dhe ta leme veten tone te lire drejt ketyre ndjenjave. Faleminderit qe me ke pritur dhe per sms qe me kishe bere.
L- Une te dua Enesa dhe jam gati te luftoj me kedo per kete dashuri.Pasi ngritem nje dolli dhe po kercenim te perqafuar , Luisi u ul ne gjunje.
Enesa e di qe mund te te duket e nxitur pasi ti thua qe nuk njihemi mire por zemra ime te njeh shume mire, do te fejohesh me mua?Disa lote me dolen nga syte.
Pergjigjia ime ishte Pooo. Dhe isha shume e lumtur.Diten tjeter ai takoi prinderit e mi dhe ata na dhane pelqimin qe te vazhdinim te takoheshim. Mami me tha qe tashme kishte ardhur koha te gjeja dike.
♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
Nuk u zhgenjeva ndonje here nga zgjedhja ime.
Babi , babai tjeter :p dmth babi i Luisit dhe Luisi jane bere si shoke te ngushte.
Babi im u be me nje djale tjeter . Me vjen mire per kete gje. Edhe une kam gjetur ngrohtesi nga familja e Luisit.Tani bejme 2 vite te fejuar bashke , jetojme te dy dhe ai me ka propozuar per martese. Kur me propozoi me tha nje dicka qe me mbeti ne mendje.
" Do te te jap gjithcka qe ti do sepse ti i meriton , por duhet te dish qe te kam dhene zemren time qe rreh vetem per ty"
Edhe une i bera nje surprize te bukur. Jam shtatzane dhe presim nje vajze.
Do bejme celebrimin e marteses para se te linde.
Luisi u be me romantik me kalimin e kohes dhe gjithmone sillej embel si per djale me tatuazhe dhe me palester qe ishte. E doja shume dhe doja familjen time te re.Sa per Aleksin , ai vazhdoi shkollen e larte per juridik dhe doli avokat i zoti. Tani kerkonte te bente drejtesine me ligje. Njohu edhe nje vajze aty dhe jane te dy bashke. Epo kam degjuar qe i ecen shume mire jeta dhe me behet qejfi per te.
FUND
Shpresoj tiu kete pelqyer .
Me falni nese disa i ka zhgenjyer fundi.
Ju falenderoj per votat , per komentet .
Une i mbaroj shume shpejt keto historite.
Kete e kisha me te lehte pasi ishte bazuar ne disa ngjarje dhe personazhe reale.Faleminderit edhe nje here :)
Tani qe mbarova do kthehem edhe une ne leximin e historive tuaja :)
Ju perqafoj 😍
DU LIEST GERADE
Zemra Qe Rrahu Vetem Per Ty
RomansHistori dashurie,hakmarrje, drame , romance dhe kujtimesh. Bazuar ne histori te vertete. Dashuria triunfon pavaresisht cdo pengese.