Ilk kitabimiz.Hepimiz icin hayirli ugurlu olsun. Severke kitabi yazmaya devam edecegiz . Okursaniz keyif alirsiniz. Aklimizda cok guzel olaylar var. Kitabi9miz 3 kisi tarafindan yazilmaktadir. ......
Instagram_ damla1azra 💜Derin...
Gün ışıkları yüzüme vuruyordu.Uyanmamak için kendimle resmen savaş veriyordum. Ama ne mi oldu ? Sizce.. tabikide filmlerde ki gibi olmadı ben yüzümü buruşturarak uyandım. Saçım başım dağınık olarak tam bir Samaraya benziyordum.Bir çığlık attım.
Oh my Allah!
Inanmiyorum.Bu ben miydim?Koştura koştura banyoya girmedim resmen daldım daldım... Elimi yüzümü yıkadım ve bir çırpıda üstümdekilerden kurtulup kendimi sıcak suya attım. Kısa bir duş alip çıktım. Dolabima yöneldim. İç çamaşırlarımı ve bu gun giyecegim kiyafetlerimi cikardim.Derin' in kıyafetleri
Kurulanip iç çamaşırlarımı hemen üzerime gecirdim. O da neee!
Tam elbiselerimi giyiyim derken odama 13 yasindaki erkek kuzenim Ege daldı. Ve ben iç çamaşırlarımlayım. Ege hemen gözlerini kapatıp 'Abla ya niye soylemiyon müsait değilim diye girmezdim iceri yaa.''diye söylendi. Ne o simdi bende mi buldu sucu bendeeee! E yuh yani . Uzerimi hemen giyip bagirmaya basladım''Gerizekali ne diye kapiyi çalmadan girersinki he kapi neden var söylesene nedenn!" Tabi Ege durur mu hiç"Ben ne yapiyim kilitleseydin o zman kapıyi yapan anahtar ve klidinide yapmis ama dimi yani"Bende kayislar koptu tabi"Ne diyon sen be kapıyı mapiyi bilmem ama seni yaparlarken bir şeyleri yalnis yaptiklari kesinn!" diye cırladim. İceriye hemen Kumsal ve Nefes daldı."Ne oluyo lağnn burda"diye böğüren tabikide Nefes oldu."iki saattir gelmenizi bekliyoruz herkes kahvalti masasında bir siz eksiksiniz."diyende Kumsal oldu."Ya Nefes bu mal kardesin olan Ege odama kapiyi çalmadan daldı ve beni iç çamaşırlarımla görünce suçu bana attı."dedim tek nefeste. Nefes tabikide durmayıp Ege nin kafasına bir şaplak attı. Ve sırıtarak"Başka kız mi yok benim kardesime ,birsey olmaz hadi aşağıya.Narş narş!"Hepimiz asagiya inmeye başladık. Kahvalti masasına oturmadan önce hosgeldiniz faslını gecip yerime oturdum.Amcamlar kahvaltıdan sonra kalkip teker teker vedalaşıp holdinge doğru yol aldılar. Yengemler ve annemde kahve icmek için bahceye çıktılar. Biz salonda kizlar ve Ege ile kaldık. Tabi Ege hemen tabletiyle ilgilenmeye başladı. Kumsal"Yaaa kızlar hadi kalkın bir sahile falan gidelim boş boş oturmayalım.Bende"Aynen kalkin hadi benim arabayla gidelim." Nefes ve Kumsal ayagiya kalkip kot ceketlerini giydiler bende kot ceketimi giydim. Çünkü artik yazın sonlarindaydık ve hava biraz serindi. Disari cikip hemen arabaya geçtik. Ben sürücü koltuğuna, Nefes benim yanima Kumsal ise arkaya geçti. Son sürat ilerlemeye başladık. Araba kullanırken hız yapmayı çok severdim. Tabi bir siyah porshe kullanıyoruz oğlum boru değil. Sahile geldigimizde arabadan indik.Taşların üstüne oturduk.Ben denize taş atmakla meşgulüm.Kumsal...
Sahile gelince hemen taşların üzerine oturduk.Derin denize taş atmakla Nefes ise karşıya boş boş bakmakla meşguldü. Bende onları izlemekle.Olaya bir el atmak gerektiğine karar verdim."Kızlarrrr!Biz üniversite ikiye başlayacağız yaa.Diyorum ki baska bir yerlere mi gitsek .Meselaa ımmm İZMİRRR! "
Ikiside birden bana döndü ve hep birden
"EVETT!" Diye bağırdılar. "O zman Ege Ünuversitesi nasil ayrica ona yakın yazlığımız var ya ne dersiniz?" Ikiside ayni anda "Oldu bu iş!"diye bagirdi.Korkmadim değil lağnnn. Aassgssfgfdjnnaaj
Sonra üçlü el çakışmamizi yaptık. Hemen ayağa kalkıp "Hadi bavullari hazırlayalım! "Diye bagirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın 3 Tonu
Chick-Lit3 KUZENİN EĞLENCELİ, KOMİK VE BİRAZ DA HAKARETLİ AŞKLI HAYATINA HOŞGELDİN! BURDA BİR ACI YOK. BURDA HEP GÜLECEKSİN!!! GÜLME GARANTİ! SOGUK ESPİRİLER GARANTİ ! 😜😜😜😜😜😜😜😜😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Bana hiçlikte kaybolmuş kopkoyu gözleriyle baktı.Sevdiğ...