Nie chce robić tego głupiego wyzwania! Ja i Harry w łóżku?!? To obrzydliwe! No trudno się mówi...
❤15 minut później❤
Weszłam do sypialni z Harrym. Gdy przekroczyłam próg drzwi do pomieszczenia przełknęłam ślinę i wzięłam głęboki oddech.
-Zerżne cię tak ostro, że nie będziesz mogła chodzić prosto mała! -Powiedział Harry.
-Mam się bać? -Spytałam.
-Oczywiście 😏- powiedział Harry.
Po tych słowach Harry wziął mnie ręce i rzucił mnie na łóżko. Następnie zdjął mi koszulkę i ściągnął mi spodnie. Zostałam w samej bieliźnie. Harry przez chwilę wpatrywał się we mnie.
-Teraz twoja kolej kotku - powiedział Harry.
Wzięłam głęboki oddech i ściągnełam Harremu bluzkę i spodnie. Został w samych bokserkach. On popchnął mnie na łóżko i wskoczył na mnie. Odrazu wpił się w moje usta. Nasze języki toczyły walkę. Po chwili zszedł niżej i ściągnął mój stanik. Popatrzył się na moje piersi i zaczął je obmacywać. Nazgryzał i lizał moje sutki. Zszedł niżej i zdjął szybko moje majtki.
-A teraz będziesz krzyczeć z bólu moja myszko ♥
-Harry proszę delikatnie 😢
-Zapomnij Alex ♥
Po kilku sekundach Harry włożył dwa palce do mojej przyjaciółki potem trzy, cztery i wsadził je tak głęboko, że zaczęłam krzyczeć.
-I co Alex fajnie tam?- włożył jeszcze bardziej głęboko.
-Harry! - Krzyknęłam z bólu.
Wyjął palce z mojej dziurki. Zdjął swoje bokserki, a następnie włożył swojego członka do mojej przyjaciółki, coraz głębiej i głębiej włożył go maksymalnie we mnie i zaczął poruszać się szybciej i szybciej a ja jęczałam z bólu.
-Alex zaraz dojdę ❤⭐
-Harry to boli!! Przestań!
-Nie misiu ❤
Harry nie przestawał. Robił to tak brutalnie że już powoli leciały mi z oczu pojedyncze łzy.
-Harry proszę nie dochodź we mnie..
-Nie ma innej opcji misiaczku...
Harry włożył swojego członka jeszcze głębiej a ja czułam się jakby mnie sparaliżowało. Harry doszedł we mnie a następnie wyszedł ze mnie. Poczułam ulgę.
-Twoja kolej jeszcze nie skończyliśmy...
-Ale ja skończyłam!
-Nie my się tak nie będziemy bawić!
Znowu Harry wziął mnie na ręce i rzucił na podłogę. To naprawdę bolało. Podniósł moją głowę stanął przede mną nagi.
-Ssij albo cię znowu zerżne!
Nie miałam innego wyboru. Wzięłam jego obrzydliwego chuja do buzi. Chciałam się zemścić. Ssałam go i gryzłam najmocniej jak potrafiłam. Potem wyciągłam go z buzi i zabrałam go do ręki. Wymachiwałam nim w górę i w dół a następnie macałam go. Już dalej nie dałam rady i skończyłam.
-Jesteś w tym dobra Alex ♥
Po tych słowach ubrałam się i wyszłam z domu Aleshy. Za mną wybiegł Leondre, który zatrzymał mnie w połowie drogi.
-Alex sory za takie wyzwanie...
-Spoko.
-Mogę Ci jakoś to wynagrodzić?
-Jesteś mega przystojny, więc chyba w seksie też jesteś dobry.
-Co masz na myśli?
-Zabawię się z tobą i jesteś wolny 😏
-A z Harrym ci nie wystarczy...
-Z Harrym to chyba był gwałt ale ok.
-Dobra to w takim razie jutro u mnie po śniadaniu.
-Okey
-Ubierz się seksownie ❤
-Okey pa Leondre! ❤Jak myślicie Leondre będzie delikatny?
Czy Alex rozkocha w sobie Leondre?
Dowiecie się w następnych rozdziałach ;*
CZYTASZ
Tumblr Girl ✔ L.D ✔
Teen Fiction-To że mam superstary nie znaczy, że jestem tumblr girl! -Nie jestem taką dziwką jak ta Britney z pod 15! -Dlaczego nie mogę żyć normalnie! -Co przerwę ktoś woła na mnie tumblr girl! -Mam już tego dosyć...Chcę się zabić...