Jaekyung: *start nangis* *dlm ati* Apa masalah mamat ni? Asal dia nk ragut kesucian mulut aku? It is my first kiss!
Jimin: *nmpk Jaekyung nangis* *lpaskan Jaekyung*
Jaekyung: *geram* *sepak Jimin*
Jimin: *thn sakit*
Jaekyung: *pndang Jimin* Ko dngar sini baik2 eh! Aku diam slama ni bersebab! Ko ingat, aku ingin sgt kew nk jadi ANJING yg ko bleh bwat sesuka ati?! Mmg lpas ni, aku nk bla jauh2 dri sini! Walaupon parents aku x kasi! *nk pegi ambik borang*
Jimin: *terkejut* *amik borang* *koyakkan* Aku x kan lpaskan ko Jaekyung! Never! Don't ever dream about it!
Jaekyung: *senyum* Hei! Ko ingat, ko koyak kertas tu, aku x leh tkar skolah lah? Berlambak lagi lah kertas kat office tu! Tinggal nk mintak jew! Drpd layan ko ni, baik aku msuk cluz! *bla*
Jimin: *ketuk dinding* *geram* Napa dia dh brubah?!-.- Skip -.-
Jaekyung: *kesat air mata* *gelak sosorang* Ko ingat, ko bleh bwat sesuka ati untuk selamanya? I'll prove to you that actually you are wrong! *pegi kat office Cikgu Hae Joon*
-.- Skip -.-
Jaekyung: *ketuk pintu* *masuk*
Cikgu Hae Joon: *terkejut* Kyung. Napa Kyung dtg cari Oppa? Ada papew kew?
Jaekyung: *pndang Cikgu Hae Joon* Joon, aku nk ko tlg aku kluar dri sini jgak! Pasal parents aku, pndai2 lah aku pujuk! Your job is just need to write a letter and send it to principal!
Cikgu Hae Joon: *gelak* Ko nk aku tulis surat mengenai apa?
Jaekyung: *pndang Cikgu Hae Joon* Pasal aku paksa org sebarkan cerita ko ngan aku couple!
Cikgu Hae Joon: *terkejut* Kyung! This is too much! Kalo Oppa tulis camtu, nnti Kyung ada record buruk!
Jaekyung: *geram* *jerit* Aku x kira! Aku nk ko tulis surat tu jgak! Skang!
Cikgu Hae Joon: *geleng kepala* No! Oppa x bleh bwat camtu!
Jaekyung: *senyum* Ok. Kalo camtu, ko jgn menyesal kalo apa2 jadi kat aku! *kluar dri office Cikgu Hae Joon*
Cikgu Hae Joon: *jerit* Kyung! KYUNG!-.- Skip -.-
Di cluz 5 Sunshine~
Jimin: *x tentu arah* Mana dia ni? X msuk2 cluz?! Tadi kata nk msuk cluz! Aduh! Boleh jadi giler aku! *pegi kat Hana* Hana! Mana Jaekyung?
Hana: *pusing* *pndang Jimin* Manalah aku tau. Ko pegi lah cari sendiri!
Jimin: *geram* Hana!
Hana: *geram* Ko nk apa lagi ngan aku? Ko sendiri yg nk Jaekyung kluar dri skolah ni?! Yg ko skang ni sebuk cari dia pahal?!
Jimin: *geram* Hei pompuan! Aku tanya elok2 kan?! Asal ko nk tengking2 aku! Ko ni mmg *angkat tgn*
Jaekyung: *jerit* PARK JIMIN! *pegi kat Hana* *tolak Jimin* Hei! Ko ni mmg seorang yg x phm bahasa ek? Dia kata dia x tau aku kat mana kan? Napa ko x kluar cari aku kalo ko nk sgt cari aku?! Napa ko nk lempang dia?! Dia x bwat slh pon kan?!
Jimin: *geram* *bangun* Ada! Dia ada bwat slh ngan aku! Dia sakit kan ati aku!
Jaekyung: *geram*PAKK!!!
Jimin: *thn sakit*
Jaekyung: *pndang Jimin* Ko nk tau knapa slama ni aku dgr ckp ko mcm anjing?! Nk dgr? Slama ni, bapak ko mmg baik ngan bapak aku! Bapak ko banyak tlg bapak aku! Tu sbab, aku bagi muka kat ko sbab bapak ko! Tapi, smpi sini jew! I will never see you after this! Jom, Hana! *tarik Hana*
Jimin: *geram* *tarik tgn Jaekyung*
Jaekyung: *terkejut* Ko nk tarik aku pegi mana?! Jimin!
Hana: *jerit* Jaekyung!-.- Skip -.-
Di rooftop~
Jaekyung: *geram* Knapa ko tarik aku kat sini?!
Jimin: *fikiran bercelaru* *lpaskan tgn Jaekyung* So, slama ni, ko bagi muka kat aku sbab bapak aku? Bkan sbab aku?
Jaekyung: *gelak* Hei! Ko ingat aku giler sgt kew nk bagi muka kat ko? Mmg x lah! Wei! Since the first day i came here, i already hate you! Simpan jelah berangan ko tntang aku bagi muka kat ko.
Jimin: *in shocked* Abis tu, knapa ko x ckp papew dkat aku? Napa ko x explain hal yg sbenar?
Jaekyung: *gelak* Berapa HA ko nk? Ingat x first day aku masuk sini? Ko bwat apa dgn aku? Ko buli aku kan? Aku x der peluang pon nk bagitau ko perkara yg sbenar. Disebabkan bapak ko baik giler dgn bapak aku, aku paksakan diri aku bertahan dgn kerenah ko ni! Tapi, makin lama aku thn, makin menjadi perangai ko ni!
Jimin: *sedih* So, maksudnya, aku ni x beerti apa2 bwat ko kan?
Jaekyung: *gelak* Bwat apa aku nk jadikan ko seseorang yg aku sayang? X hingin aku! Setelah apa yg aku lalui? Mmg x ah!
Jimin: *pndang Jaekyung* Ko btol2 x suka kat aku?
Jaekyung: *geleng* X! Aku x kan sukakan ko!
Jimin: *angguk* Kalo camtu. *kluarkan pisau*
Jaekyung: *terkejut* Jimin. Ko nk bwat apa ngan pisau tu? *senyum* Ko nk bunuh aku kew?
Jimin: *senyum* X. Aku nk bunuh diri aku.
Jaekyung: *jerit* JIMIN! KO JGN JADI GILER LAH! YG KO NK BUNUH DIRI DH KNAPA?!
Jimin: *pndang Jaekyung* Sbab, ko x syg aku.
Jaekyung: *gelak* Sorry2. *stop gelak* Spatotnya aku x patut gelak kan? Tapi, aku terpaksa gelak jgak. Yg ko nk bunuh diri sbab aku dh knapa? Ari ni otak ko tetiba senget ek?
Jimin: *pikir* Maybe. *senyum*
Jaekyung: *pndang Jimin* Ko tau x, slama ni kan, aku slalu nmpk ko senyum kat org lain. X penah ko nk senyum kat aku. Knapa ah? Aku x fhm knapa ko benci sgt kat aku smpi ko nk buli aku and smpi cium aku. *geram* FIRST KISS AKU TU!
Jimin: *terkejut* *dlm ati* AKU AMIK FIRST KISS DIA?! WOW! *pndang Jaekyung* Aku... *ayat kena potong*
???: *jerit* JIMIN! JAEKYUNG!To be continue~
-Author Noted-
Maapkan hamba jika part ni x best. Hamba x der idea. Kosong. Hamba terlalu focus kat BTS. >< 😁😁😁
Hope you guys enjoy! I'll give you a heart. ❤❤❤ (Extra heart for u) >< Makin mengarut plak hamba ni. Hamba pergi dlu! Nyeong! ❤
YOU ARE READING
Baby, Hold Me Tight [HIATUS For A While~]
FanfictionKisah ini berdasarkan seorang lelaki yang ingin kembali ke masa silam. Starring: Park Jimin @ Jimin (Hero) Kim Jaekyung @ Jaekyung (Heroin) Suma ahli BTS Sypnopsis: Jimin masih mengenangkan masa silam yg tidak mungkin akan kembali. 'Aku akan mencint...