19. Září 2016 Pondělí
-Chat
M- Marcus, J- Jess
M- Jess, musím s tebou mluvit sejdeme se po škole v parku?
J- Dobře.. :))Trochu se bojím co bude chtít. Přece jenom v poslední době je to takové.. no divné. Prostě spolu nejsme tak často, protože já absolutně nemám čas kvůli škole. Párkrát jsme se už pohádali, ale rozchod zatím nebyl.
Začíná poslední hodina ve škole a to je zeměpis. Zemák mě baví už jen z toho důvodu že jen celou hodinu učitelka mele a ke konci hodiny máme menší zápis. Pohoda jahoda. Vjeeem soom retard tak trochu. Nevadí.
Po hodině přemýšlení jsem si dala věci do tašky a spěchala na obědy. Po obědě jsem se sebrala a šla do parku kde mě na lavičce už čekal Marcus.
„Ahoj zlato..“ řekla jsem, dala mu pusu na tvář a sedla si vedle něj. Jen se na mě usmál. „..tak co se děje?“
„Takhle už to dál nejde.“ v té chvíli mi povadl úsměv.
„Jak to myslíš?“ zeptala jsem se s nadějí že si dělá jen srandu.
„Rozcházím se s tebou. Navíc jsem tě podvedl s Veronicou, ne z tvé třídy, ale s druhou.“
V tu chvíli jsem se zvedla, dala mu obrovskou facku a odešla jsem. Otočila jsem se a jen jsem viděla jak se drží za tvář. Usmála jsem se pro sebe a vyrazila domů.Doma jsem si dala klidnou vanu, pak si udělala tousty a šla koukat na Futuramu. Cítila jsem se najednou tak volná. Jako kdyby mě pustili z vězení nebo tak něco. No to je jedno. Iam single. Ouje.
Když už jsem u toho přemýšlení. Patrick se vůbec od toho prvního a taky asi posledního chatu neozval. Párkrát jsem ho potkala jak jde do školy (jak jsem zjistila chodí na střední do druháku tudíž je o rok starší). No to je jedno. Až bude chtít ozve se sám.
Když máma přišla domů sedla si ke mě a společně jsme koukaly na telku.
Po chvíli jsem odešla k sobě do pokoje a četla si knihu Harryho Pottera. Slyšela jsem jak máma s někým mluví a skoro až křičí. Šla jsem tedy poslouchat za dveře.„Opakuji ti ne!... Co na tom nechápeš, prostě jí to neřeknu.. Ne zapomeň.. Zkus na ní někdy promluvit a zpřelámu ti všechny kosti v těle!!... Jess se o Cameronovi nesmí nikdy dozvědět...“
Taaaak to by jsme měli.. :D Co myslíte že má Jess společného s Cameronem..? A proč jí to její máma nechce říct..? Navíc jak to dopadne s Patrickem..? :o Napište mi do komentu, co si o tom myslíte.. ^^ Tak se zatím mějte, pádím se učit Fyziku.. :'D
Neliis
ČTEŠ
Just A Girl
Teen FictionJedná se o obyčejnou dívku jménem Jessica. Je jí 16 let. Má vlasy nabarvené na červeno a černé konečky, hubenou postavu. Jess se právě přistěhovala do New Orleans. Našla si pár kamarádů a kamarádek v nové škole. Chodí do prváku na uměleckou školu. ...