V minulém díle :Honza se mě zeptal jestli mám zítra čas že bych s ním šla na večeři ?
Já:jo ráda :-)
Honza:super už se těším :-)
Já:já taky
Honza :tak jo tak zatím ahoj
Já:ahojDruhej den
Dneska jsem si spala pěkně do 11 hodin a přišlo mi upozornění od Andy .
Andy:ahoj
Já:ahoj co potřebuješ?
Andy:jestli by jsi semnou a s Natálii ven?
Já:jo ale jenom do 6 hodin
Andy:jj a proč ?
Já:No ...víž Honza mě pozval na večeři .
Andy:aha tak si to užijte.
Já:dík :-)
Andy:jj tak v půl jedné?
Já:jj tak zatím čau
Andy:čauRychlé jsem se oblékla to to:
Šla jsem si udělat hygienu a rychle se šla naobědvat .Když jsem dojedla oběd tak bylo asi 12 hodin tak jsem se šla kouknout na Honzu .
Dokoukala jsem video a docela mě to i bavilo ale pořád me docela trápí proč mi to neřekl musím mu to dneska říct ale jak ?Rači mu to řeknu zítra ,nechci zkazit večer s Honzou .Už bylo 12:20 tak jsem si řekla
že už půjdu ven pro Andy a pak pro Natálii .Zatím co bude Vanessa venku s holkama bude pohled Honzi :-)
Honzi pohled: Dneska jsem chtěl natočit nějakej vlog ale moc se mi nechce a nemám na to náladu.
Je to kvůli tomu že jak mám říct Vanesse že natáčím na YouTube .Co když mě pak bude mít ráda jen kvůli tomu ze jsem slavnej? Řeknu ji to zítra nechci nám zkazit dnešní večer ,když mam v plánu ji říct že ji miluju ,ale bojím se že mě odmítne ,co když mě ani nemiluje?To nezjistím pokud to neskusím .
Je asi půl druhý ,a ja nevím co dělat tak jsem se zeptal Tomáše jestli nepudem do ty naší nejoblíbenější pizzerie ,kde dělají pizzu se syrovým okrajem,uz jsem ji neměl asi 2 týdny .Samozřejmě jsme natočili něco na snapchat :-D .Pak jsme šly do studia a natočili jsme s Tomášem a Gejmrem GTA .
Když jsme dotočili a sestříhal video .Podíval jsem se na hodiny a koukam že je 5 hodin .
Sakra to je už tolik?!? Musím se už připravitPohled Vanessi : Byli jsme zrovna parku a koukni se na mobil kolik je a bylo asi 5 hodin .
Pane bože už je 5.Musím jít rychle domů ani nevím co na sebe sakra .
Celou cestu jsem běžela a konečně jsem byla doma naštěstí máma je na zahradě takže jsem sama doma .
A přemýšlela co na sebe najednou jsem viděla pěkné, černé šaty .Skusila jsem si je a úplně mi padly .Ještě namalovat a je to .
Než jsem byla hotová tak bylo 17:40.
Už jenom čekat nez Honza přijde ........Takže ahoj já jsem Arnolka a strašně děkuju už na mě kouká asi86 lidí,pro nikoho je to málo ale pro mě je moc :-3.Tak zatím ahoj .
ČTEŠ
MenT is Love MenT is Life
FanficJe to o holce jménem Vanessa a o YouTuberovi MenTovi. Nejdřív budou chvíli přátelé ale pak už je to něco víc než jenom přátelé . Chcete vědět jak a proč ? Koukni se na tenhle příběh !