Chvilku přecházím po chodbě sem a tam, dokud mi nedojde trpělivost a vecpu Niallovi deku zpět a rozejdu se ke koťátku.
"Nemusíš se bát "kleknu si k němu a jemně ho pohladím po vláscích i za cenu pokousané ruky."Je ti líp? " zvědavě se na mě koukne a pomalu vystrčí kousek oušek.
"Nialle, hoď mi tu deku, třeba se mu bude líbit" otočím se na Nialla, který hodí kočičí deku směrem ke mně, ale Lou se strašně lekne a odběhne se přitisknout ke zdi, kde sklopí ouška k hlavě, přitiskne si ocásek k packám a vystrašeně na mě kouká.
"Je to jenom deka neboj" sednu si na tu hromadu, co má být zřejmě pelech a otočím se na Nialla. "Kámo, načetl sis, co dělat s ustrašenou kočkou? Určitě ho mlátí podle podlitin a těch mastných vlásku se o něho nikdo nestará" zamračím se nad svou úvahou a na několik minut se zamyslím, co s ním budu dělat, když bude i doma tak vyvádět."Harry, to kotě" šeptne Niall a já se otočím, abych viděl co se děje. Lou se pomalu přiblíží k dece a šťouchne do ní packou, opatrně si na ni vleze a když zjistí, že mu nic nehrozí, svalí se na ni celý a jemně si o ni otře hlavičkou a začne příst.
Opatrně k němu natáhnu ruku a pohladím ho po vláscích, které hned, jak přijde domů půjdou umýt. Lou se rychle zvedne a ucouvne z deky, obejde mě a jemně do mě strčí hlavičkou."P..pelíšek" potichu se zamnou ozve a já po pár sekundách zjistím, že mu vlastně sedím v pelechu. "Tohle je tvůj nový pelíšek zlatíčko" ukážu na dečku, na které před chvíli hajal. Louis zvědavě vystrčí hlavu a opatrně projde vedle mě a sedne si na deku.
"M..moje?" Koukne se na mě a natočí hlavu na stranu."Ano to je tvoje, už brzo budeš mít postýlku a tuhle deku si můžeš vzít taky" usměju se na něj a natáhnu k němu ruku. Louis se zvedne a než si otře hlavičku, ještě se na mě podívá a pak už se mazlí a hraje sám.
"Vzal jsem i kapsičku pro kočky je hrozně hubený" ozve se Niall a vytáhne kapsičku od Whiskas.Louis se okamžitě zvedne z mého klína, kde si hrál s prstýnky na mojí ruce, zvedne ouška a podívá se směrem, kde Niall rozdělal kapsičku a kleknul si k zemi, aby mu ji mohl dát. Teď už ho vůbec nezajímá moje ruka, která ho hladí po zádech. Rozeběhne se k Niallovi, ale v půlce cesty se mu obojek, kterým je připoutaný zasekne do krku, naštvaně sebou začne házet a škubat. Zvednu se s těch hadrů a jemně ho chytnu za tričko o 3 čísla větší a taky pěkně špinavé, aby se nehýbal a snažím se mu odepnout obojek
"P..p...papat!" zakňučí zoufale a trhne hlavou. Niall se zvedne a dojde k němu, kde mu vymačká nějaké kuřecí maso a šťávu do špinavé misky, která tu je jediná a Louis do ní hladově zaboří celý obličej a hltá to jako by to bylo poslední jídlo. Když ho chce Niall podrbat za ouškem výhrůžně zasyčí a stáhne ouška dozadu. Mě se konečně podaří odepnout obojek a hodím ho do rohu místnosti. "Nesahej na něho, když jí myslí si, že mu to chceš sebrat" ustoupím od Louiho a jdu vyhlížet tu "vychovatelku". Niall zaujatě sleduje s povzdáli Louise, který má celý obličej zapatlaný ale tváří se spokojeně. Odcupitá na naši deku a s tichým zamňoukáním co má být asi poděkování se stočí do klubíčka a zavře očka.
Potichu si pročítám Niallovu smlouvu, když přijde ta paní s věcmi a nějakýma léky."Omlouvám se, že to tak trvalo jeden hybrid neposlouchal tak jsme ho museli uspat, tady" ukáže na 2 trička, které jsou o hodně větší než Louis a jedny tepláky co se brzo rozpadnou "Jsou ty věci a tady jsou ty léky" zvedne krabičku s nějakými prášky.
"Myslím, že si to můžete nechat já si ho vychovám a koupím věci sám" zamračím se při představě jak škaredě se tady musí chovat k těm koťatům.
"Dobře pane Stylesi, já si vezmu ty vaše smlouvy a vy Louise" nadšeně se usměje a vytrhne mi papíry z ruky. Niall se zmateně koukne z jednoho na druhého a už se chystá jít k Louisovi do "pokoje".
"Já si ho vezmu, ty jdi otevřít auto" podám mu klíče a vystrčím ho s místnosti. Kleknu si před to koťátko a opatrně se ho snažím vzít pod zadečkem, ale Lou se lekne a uteče do rohu místnosti. "Sakra" zamumlám si potichu a sednu si na zem.
"Zahrajeme si hru Lou?" Louis zmateně zastříhá ouškama a zvědavě na mě koukne
"Já tě teď vezmu papat a pak se vrátíš na dečku" usměju se na něho a pomalu vstanu, jakože odcházím a doufám, že se na tu malou lež chytne.
-----------------------------------------------
Hi sun ^^
Zítra bych se k příběhu vůbec nedostala kvůli zařizování nové práce a bydlení. Takže teď kapitola nebude tak 2-3 dny.
Nahoře je fotka Louiho jak by teoreticky mohl vypadat. Roztomilejšího jsem ho prostě nenašla.
ČTEŠ
Harry's cat (larry) Korekce
FanficHarry 25. ročný majitel firmy která odkupuje nemovitosti a prodáva za větší cenu. Jeho nudný život který se skláda ze sezeni v kanceláři změní kočiči hybrid Lou kterého si koupí právě proto že je sám a chybí mu společnost. Titulní fotku která mi př...