~2~

15 3 3
                                    

Tvorba postav

Chan - Co se týče tvorby postav, hodně záleží na tom jaký žánr píšete, to je samozřejmé. Vymyslet jméno, vzhled a charakter postavy, ale rozhodně není tak jednoduché jak se zdá. Někteří spisovatelé tu na WT i často zapomínají, jak jejich postava vypadá co se chová (budu hádat, ti mladší). Chápu, pokud je postav už moc, začíná v tom být guláš. To se děje i mě, seč s postavami jejich životy prožívám, tak hodně postav dokáže nadělat paseku. Někdy je míň, opravdu více.

Pokud chcete vytvořit opravdu dobrou postavu, dejte jí něco ze sebe. Takového hlavního hrdinu si pak jistě všichni oblíbí. Navíc to má jednu obrovskou výhodu, víte naprosto přesně, co by řekla či udělala v jakéhokoliv situaci (^_-)~* A doporučuji si dělat poznámky bokem do sešitu, nestačí mít pouze obrázek a jít podle něj. Fotka vám neřekne, jaký člověk na ní je.

Rista - Naprosto souhlasím s Chan. Každá postava je vždy něco unikátního a svého. Nikdy by jsme neměli dělat postavu s charakterem který sami nedokážeme popsat či rozepsat. Vždy v každé postavě máme kus svého vlastního charakteru i své vlastní osoby. Přesto je u většiny jejich postava dokonalá a bezchybná.

Ano chápu. Jsme dejme tomu amatérští spisovatelé to však nic nemění na tom, že by jsme mohli hlavní postavě udělat nějaké chyby. Chybami se člověk učí ne? A tak je tomu i u postav. Co se týče vzhledu, často je vzhled postav náš idol (jak chceme vypadat, nebo se nám líbí vzhled) nebo naopak něco co se nám hnusný. Občas však nesedí do příběhu její vzhled s okolím např. "Jsem bita a nenáviděná, ale jsem nejkrásnější na škole" takto to v životě není. Lidi vzhlíží k těm hezčím a oblíbenějším.

Tak to je vše... Pište své názory na postavy a naše názory k nim a sami nám k tomu něco řekněte děkuji a načtenou!!!

Loučí se Chan a Rista

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 24, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

NázorníčekWhere stories live. Discover now