Adsız Bölüm 1

15 2 1
                                    


              Ne kadar sever insan sevdiğini?En azından sevdiği için canından vazgeçer mi?Hani derler ya bazıları,senin için canımı bile veririm diye.Yalan,inanmayın,istisnalar hariç kimse yapmaz onu.Yapanlar var tabi dediğim gibi istisna onlar.

             Bir de sevipte kavuşamayanlar var demi.Onlar her daim en dertlisi.Ciğeri parçalanır sevdiğine kavuşmak için ama kavuşamaz dertlerden yakar bir sigara alır çayını ve derdini demler.Kaç paket sigara yakar onlar bilinmez.Ciğerleri sigaradan bitmiş hale gelir ama yine de severler.Kanser olurlar belki herkes sigaradan der ama bilmezler ki kanser olmalarının sebebi sevdikleridir.

            Kimileri yalanlar söyler sevgililerine çünkü rahatlardır,kimileri de yalanlar sözler ama onlar acıdan söyler.Yine mi onun yüzünden içiyorsun diyenlere söylerler o yalanları.Yok onu unuttum derler ama o kelimeyi bile derken acıdan içerler.

            Unutmak mı?Onlar için ölümdür unutmak.Unutmak ne demek,bir an olsun akıllarından çıkartmazlar ki sevdiklerini.

             Peki gerçekten seven kimdi?Sürekli sevgililerine yalanlar söyleyen mi yoksa ona sevdiğini söyleyebilmek için her şeyini verebilecek durumda olanlar mı?Ne olursa olsun "Seven her zaman kaybeder" diye bir laf vardır ve sonuç hep aynıdır.Gerçekten sevenler kaybeder ama sevilmeyi biraz olsun bile hak etmeyenlerse kazanırlar .

             Peki burada suç kimde?Sevende mi yoksa sevilende mi?Bunun kararını sizler verin ve belkide çevrenizde sizi ne kadar çok sevdiğini bilmediğiniz birisi vardır.O insanları görün.Geçekten sizleri seven insanlar ile bir yolculuğa çıkın.Sizi paramparça edenlerle değil...

Sevmek Nedir?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin