1.Bölüm

(Arkadaşlar multimedia'da Emmanın  yeni hali var. Keni 2. bölümde yayınlıcaz çünkü tek resim yayınlanıyor   hikayeyi okuyunca kim olduğunu öğreniceksiniz şarkı da var açıp da dinlerken okursanız daha bi güzel olur bu arada bizim için yorumlar beğeniler çok önemli ne kadar çok artarsa o kadar çabuk yeni bölüm gelir.Facebook sayfamızdan da takip ederseniz seviniriz ordan bilgi alabilirsiniz )

Annem bu sözünden sonra hemen bir kot şort ve bol bir t-short geçirdim mutluluktan havalara uçuyordum kahverengi kırık saçlarımı yukardan dağınık biir topuz yaptıktan sonra seviçle merdivenlerden aşağıya ikişer ikişer inmeye başladım annem hazırdı vanslarımı ayağıma geçirdikten sonra arabaya ilerledik.Ve son ses miley cyrus 23 şarkısını bağırarak söylüyordum bundan sonra hayatıma yeni bir sayfa açıyorum.Sonunda dişçime gelmiştik işte beklenen an artık telli değildim dişçim aynayı getirirken çok heyecanlıydım ve artık süper gözüküyordu dişlerim ama saçlarım,saçlarım çok kötüydü dudaklarımı büzdüm ve annemin dişçiden sonrada kuaföre gideriz demesinden sonra gözlerim parıldıyordu ve yine arabaya doğru ilerlemeye başladık sonunda gelmiştik içeri, girdiğimde nanoş bir erkek beni karşıladı gülmemek için kendimi zor tuttum ve beni gösterişli bir koltuğa oturtturdu

-Küçük hanım saçlarınız çok bakımsız ve yıpranmış dedi dudaklarımı üzgün bir hale soktum ama sen merak etme seni harika bir kız yapabilirim.  Deyince sevinçten kalbimin seslerini duyuyordum gözlerimi kapattım ve kendimi nanoşun ellerine bıraktım gözlerimi açtığımda ben, ben değildim sarı saçlarım mavi gözlerimi ortaya çıkarmıştı

-Aman tanrım!! diye çığlık attım annem korkarak kuaföre girdi artık mükemmeldim annemde saçlarımı beğenecek olacak ki ağzı açık kalmış beni seyrediyordu koşarak anneme sarıldım. Annemin kulağına peki yeni kıyafetler alacak mıyız? dedim şımarık bir tavırla annem de kulağıma eğilerek hadi o zaman kuaförden bir  an önce çıkalım da alışveriş merkezine gidelim dedi kuaförden çıktığım zamandan beri beni gören herkes beni süzüyordu bu sokukların ne derdi vardı ama bir yandansa hoşuma gidiyordu sonunda alışveriş merkezine gelmiştik zaten yakın olduğu için yürüyerek geldik neyse kendimi alışveriş merkezine attım alabildiğim kadar kıyafet aldım şortlar, düşük askılıklar, bol t-shortlar ve aklıma gelebilecek her şey. Annem sıkılmıştı ve benim yanımdan çoktan ayrılıp eve gitmişti bende baya yorulmuştum neyseki işim bitmişti kollarımda bir sürü poşetlerle bir taksiye binip eve geldim ve bavulumu hazırlamaya başladım toplam 4 bavul olmuştu içimden yuh amk bide kıyafetim hiç yok diyordum bir duş alıp yorgunluktan olmalı ki hemen yattım. sabah kalktığımda mis gibi kokular geliyordu anneme arkadan sarıldım ve günaydın öpücüğü yanağına kondurdum. kahvaltımızı yaptık ve bavulları bagaja taşıdık yolcuğa başlayalı 6 saat olmuştu nerdeyse annemde araba sürmekten yorulduğu için otel aradık ve bir otele girdik odama girdiğimde odam müthişti annem ve ben ayrı odalardaydık. Aman tanrım yorgunluktan ölücem bir duş alıp yatmalıyım duşumu aldıktan sonra turkuaz düşük askılığımı giydim altıma da kot şortumu giyip uzandım ama bir türlü yatamıyordum çünkü yan odadan son ses müzik çalıyordu ve bu beni çok rahatsız etmeye başlamıştı yan odaya uyarmak için odamdan çıktım ve kapıyı tıklattım tabii haliyle sesten duymuyordu ben de sonunda hızlı bir şekilde vurdum. Karşımda üstü çıplak bir çocuk duruyordu Tanrım!! baklavaları da neydi öyle!! ama yavşamak yok Emma zaten bu tip yakışıklı çocuklara güvenilmez ukala piçin birine benziyor kısık bir sesle müziğin sesini biraz kısar mısın? diye fısıldadım birden beklemediğim bir şekilde odasına beni çekmeye çalıştı bir an göz göze geldik ve ben pis ukala deyip aniden bir okkalı tokat attım. sokuk diye arkadan bağırdım odama doğru ilerledim odama geldiğimde onu düşünmekten kendimi alıkoyamadım.Ama bir yandansa o pis ukala kendini bir bok sanıyor ya diyerek yüzümde aptal bir gülümseme oluştu. Onu düşünerek uyudum sabah kalktığımda karnımı doyurdum ve sonrada yola koyulduk sonunda tatil yerine vardık arabadan indiğimde tatil yerini süzdüm bu kadar güzel olcağını tahmin etmemiştim

-Aman tanrım!!  o, o oteldeki çocuk!! bir an kızardığımı hissettim yanındaki arkadaşlarıydı galiba 2 kız 1 erkek vardı yanında onlara bakarken bir yandansa bavulumu bagajdan alıyordum kafamı basket potalarına doğru çevirirken bir an göz göze geldik o çocukla ve bana bakıp gülümsedi nalet olsun birden karnıma ağrı girdi noluyor ya diye düşünürken annemin sesiyle kendime geldim Emma bavulları eve taşı artık diye sesleniyordu. Bavulları evimize taşıdık tabii evimiz bir harikaydı evimiz böyleyse odamı düşünemiyorum koşa koşa merdivenlerden yukarı çıktım odama baktığımda odam harikaydı duvar kağıtları, yatağım, çalışma masam, dolaplar. cama doğru yöneldim ve pis ukala ordaydı yine göz göze gelmiştik o an ki panikle perdeyi çektim naptım ben ya rezil oldum diye kendi kendime kızıyordum kendimi yatağa attım düşünüyordum aklımdan bir türlü çıkmıyordu bu çocuk ilk defa böyle hissediyordum ilk defa kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu ve aniden uykuya dalmıştım. Kalktığımda saat 20:30 du havada kararmıştı üzerime  bir bluz geçirdim altıma da siyah şort saçlarımı açtım. aşağı inip annemin yanağına sulu bir öpücük koyduktan sonra ben sahile gidiyorum dedim kafasıyla onayladıktan sonra dışarı çıktım.

sahile vardığımda iskelenin ucunda ayaklarımı sarkıttım suya değmiyordu bir an aklıma babam geldi ve kendimi tutamayıp ağlamaya başladım elime doğru bir mendil uzatılmıştı kafamı yukarı doğru kaldırdığımda o oteldeki pis ukala dediğim çocuktu yeşil gözlerine bakmaya dooyamıyordum yanıma oturdu ve sessizlik oldu sadece denizin sesi vardı sessizliği pis ukala bozdu Merhaba ben Ken diye söze başladı gözyaşlarımı elimin tersiyle sildikten sonra ben de Emma dedim kısık bir sesle.Aslında iyi biriydi ama bunun onun pis ukala olduğunu değiştirmez benim elimden tutup seni bir yere götüreceğim diye fısıldadı ve bir bara girdik delilerce dans ettik hayatımda ilk defa bu kadar eğleniyordum bir anda romantik bir şarkı eşliğinde ellerini belimde hissetim dans etmeye başladık garsona el hareketi yaparak 2 içecek getirttirdi o kadar tatlıydı ki gözlerimi ondan alamıyordum içeceğimden bir yudum aldıktan sonra dudaklarıma doğru yaklaştı ve ben aniden içeceğimi başından aşağıya döktüm bunu yaptığıma inanamıyorum ama çok kızmıştım o ise sadece gülüyordu ben ise neden böyle birşey yaptım bilmiyordum ama o an sadece kaçmak istedim ve bardan dışarı doğru koştum neyseki ev yakındı biraz daha koştuktan sonra eve girdim anahtarım vardı sonra odama çıktım yatağıma uzandım ve düşünmeye başladım.

KEN'İN AĞZINDAN

Tanrım bana noluyor ben kimseye aşık olamam ben sadece gönül eğlendiririm sonra da bırakıp çeker giderim kağıt gibi atarım bir kenara ama bu kız öyle değil bu kız bana ne yaptı böyle onu otelde gördüğümden beri aklımdan hiç ama hiç çıkmıyor onu öpmek istiyorum sarılmak kokusunu içime çekmek istiyorum beni istemiyor ilk defa reddediliyorum ve bu garibime gidiyor beni nasıl istemez onu seviyorum galiba......

(Arkadaşlar yeni bölümü beğendiniz umarım yeni bölüm PERŞEMBE.)