Odadaki Kim???

74 7 4
                                    

Yazar'ın Bakış Açısı

Kerem Zeynep'in bağırdığını duyunca Zeyneplerin olduğu bölüme doğru gitmeye başladı.

K:Zeynep bir​ sorun mu var???
Z:Yok Kerem ben hallediyordum.
X:Tabii canım bir sorun yok sadece Zeynep'çiğimle bir kahve içicez de mi???
K:Zeynep siz tanışıyor musunuz???
Z:Hayır
X:Eee tanıştık ama biraz önce lütfen...
Z:Beyefendi gider misiniz???Kahve falan içmicez.
X:Ama...
K:Bilader kız istemiyorum diyor.Uzatma yürü...
X:Sana ne oluyor sen bir karışma.
K:Karışırsam ne olur!?
Z:Kerem taam hadi biz gidelim.
K:Zeynep sen git ben  arkadaşın derdi ne öğreneyim bi.

O sırada Kerem adama yumruk atar ve adamın düşmesine neden olur.

Zeynep'in Bakış Açısı

Kerem adama yumruk atınca adam yere düştü.Ben de o sırada Kerem'i kolunda tuttum...

Z:Kerem hadii gidelim.Lütfen
K:Taam Zeynep sakin ol.Bir şey yok.
Z:Gitmek istiyorum.

Adam o sırada ayağa kalkmış Kerem'e doğru hamle yapıyordu ki Kerem fark edip bir tane daha yumruk attı.Adam cılız bir şey olduğu için Kerem'e karşılık veremedi ve masalara doğru savruldu.Ben de adamın savrulmasından sonra Kerem'i kolundan çekiştirerek odaya doğru sürüklemeye başladım.

K:Taam Zeynep bırak kolumu.
Z:Taam bıraktım.

Keremle odaya kadar yürüdük.Odanın kapısına geldiğimizde

K:Benim oda da olmam sorun olur mu???
Z:Yok ne sorun olcak!!!

Kapıyı açtım.Kerem benden önce girip yatağa atladı.

K:Ben biraz uyucam.Çok ses çıkarıyım deme.
Z:Emredersiniz Kerem Bey.Eğer çok ses çıkarırsam ne olacağını öğrenebilir miyim???
K:Çok ses çıkardığın zaman öğrenirsin.
Z:Yaaa...

Keremden ses gelmemişti.Hemen uyumuş olamazdı de mi???Yanına doğru yanaştım.Uyuyordu galiba.Hiçbir zaman yatağa yatıp gözlerini kapar kapamaz uyuyan insanları anlamamış onlardan olamamıştım.Neyse dolabıma eşyaları yerleştirsem iyi olur sonra da biraz koşuya çıkarım.

3 saat sonra

Koca 3 saatin sonunda tüm eşyalarımı istediğim gibi dolaba yerleştirmiştim.3 saat içinde Kerem bazen uyanıp bana laf atmış hala bir dolabı yerleştiremedin mi diye dalga geçmişti.Ama şuan hala uyuyordu.Sesli fakat onun duyamayacağı bir tonda uykucu dedim ve banyoya koşu için giyeceğim kıyafetleri alıp girdim.Kıyafetleri giydikten sonra hızla odadan çıkıp resepsiyona gittim.Kendime bir oda anahtarı aldım.Bir tane anahtar ikimize de yetemezdi sonuçta.Yaklaşık 10 dk yürüdükten sonra koşu yolunun olduğu yere geldim.Kulaklıklarımı takıp en sevdiğim şarkılardan birini açtım ve koşmaya başladım.

Kerem'in Bakış Açısı

Uyandığımda Zeynep odada yoktu.Ben de çok durmadan hemen üzerimi değiştirip kendimi dışarı attım.Aklıma gelen basketbol oynama fikriyle iyi ki spor bir şeyler giymişim dedim.Sonra Can'ı aradım.
Çalıyor...Çalıyor...Çalıyor...
Heh sonunda açtı.

K:Can napıyorsun???Bir saatte bir telefonu açamadın...
C:Kusura bakma duş alıyordum.
K:Basketbol oynayalım mı biraz dicektim???Sahaya gel.
C:Abi çok isterdim de Yağmurla buluşcam.Gelemem.
K:İyi taam bakalım.Unuttun iyice bizi.
C:Kerem abi yaa öyle deme...
K:Taam taam size iyi eğlenceler selam söyle Yağmur'a.
C:Söylerim.Akşam bir şeyler yaparız plan yapma.
K:Olur bakarız.
C:Görüşürüz.
K:Görüşürüz.

Hızlıca sahaya gittim ve atışlar yapmaya başladım.

Zeynep'in Bakış Açısı

Kerem'in uyandığını umarak odaya doğru yürümeye başladım.O sırada telefonum çaldı.Telefonu cebimden çıkarmadan önce acaba Kerem yeni uyandı beni göremeyince aradı diye düşündüm.Ama telefonu çıkarınca arayanın Yağmur olduğunu anladım.
Telefonu açtım.

.......

Kerem'in Bakış Açısı

Basketbol oynamaya biraz ara verip yere oturdum.Telefonumdaki saate baktım.Yaklaşık 1.5 saattir oynuyordum ve az da olsa yorulmuştum.Oturduğum yerden kalktım.Yavaş yavaş odaya doğru yürümeye başladım.

Zeynep'in Bakış Açısı

Z:Taam Yağmur taam gelirim.

Yağmur'un uzun süren gece bir şeyler yapma isteğine dayanamayıp kabul ettim.

Y:Heh şöyle Zeynep Hanım.Saat 8 de kafeteryanın orada ol canım hadii ben şimdi kapıyorum Can geldi.
Z:Olur sende sakın geç kalma.Selam söyle Can'a.
Y:Taam.Bb.
Z:Bb.

Odanın kapısına gelmiştim.Hemen bir​ duş almalıydım.Kapıyı açmak için anahtarı alacağım sırada kapının aralık olduğunu fark ettim.Teredüt ederek içeri girdim.

*:Kerem!!!

Uzun zamandan beri yazmıyordum.Umarım beğenirsiniz.Voteler ve yorum yaparsanız sevinirim.Acaba odadaki kim???Kerem'i nerden tanıyor???Peki Kerem onu tanıyor mu???Bu ve tüm soruların  cevapları bir sonraki bölümde.Bir sonraki bölüm çok yakında.Takip etmeyi unutmayın.
HEPİNİZE İYİ BAYRAMLAR :D











Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 27, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TATİL BELAM (ZEYKER)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin