Κεφάλαιο 2

26 3 0
                                    

Στην είσοδο του σχολείου με περίμεναν οι κολλητές μου,το τιμ και τα καλύτερα κορίτσια που με ανέχονται απο την 5η δημοτικού!!Ανεβενουμε στο Λύκειο και τις αφήνω για να πάω να χαιρετησω τα φετινα πρωτακια μας μιας και με τους περισσότερους έχουμε καλη σχέση!!Που να ήξερα όμως οτι με περίμενε κάτι όχι και τόσο καλό επανω......
-Σιγά ρε κοπελα μου πρόσεχε λίγο αλλου πατάς κ αλλου βρίσκεσαι,χάλια μ'εκανες.
-Οπα ρε που σε έκανα χάλια ηδη ησουν.
-Κοπέλια δεν με ξέρεις καλά εμένα,μαζεψουυ!!!!
Και τοτε σήκωσα το κεφάλι μου για να τον δω και κατάλαβα οτι εκανα το μεγαλυτερο λάθος... Τα κάστανα του μάτια με κοίταζαν με κακία αλλά ηταν τόσο όμορφα,τόσο εκφραστικά χάθηκα μέσα τους.
-Εεεεεπππ πολύ με κοιτας.Μου είπε και γέλασε.
Εεεεε όχι έχει και λακκακια και υπέροχο λαμπερό χαμόγελο.
Εφτιαξε τη φρατζα απο τα ανοιχτο-καστανο μαλλια του και μου είπε:
-Ελπίζω να τα ξανά πούμε,και μου έκλεισε το ματι.
Τι ηταν αυτό τώρα?!
-Βλακα ποιος ηταν ο καινούριος που μιλουσες?και ναιιιι αυτή είναι η κολλητή μου,η Βάνα(κοντό καστανοξανθο μαλλί,μαυρισμενη,κάστανα ματια και μπασκετμπολίστρια)
-Σκασε ηλίθια και σιγά τον ωραίο δηλαδή.
-Εεε όχι και σιγά αλλά εγώ είμαι αλλου και το ξέρεις.
-Εννοια σου και δεν το ξέρω μονο εγώ!!!
-Φεύγω πάω ενα λεπτο για νερο,δεν εχεις θεμα???
-Οχι ρε πήγαινε!
                 ..Μετα απο 10λεπτα..
Ακόμα με βασανίζουν οι σκέψεις θεέ μου τι ηταν κ αυτό σήμερα. Εντάξει ωραίο παιδι,τέλειο χαμόγελο δεν λέω το έχει όλο το πακέτο αλλά η συμπεριφορα του ηταν τέρμα σνομπ.Δεν ξερω,δεν νομίζω και ελπίζω να μην είναι αυτό που σκέφτομαι.Εγώ ποτε δεν εκανα έτσι, αλλά ρε γαμώτο ουτε πως το λένε δεν έμαθα............

"Περισσότερα απ'οσα περίμενα..."Onde histórias criam vida. Descubra agora