Crrrrrr......Vzbudil mě zvuk budíku a já neochotně vstala jelikož je teprve 6 hodin ráno. Sice v práci mám být až v 8 hodin ráno, ale než se nachystám tak to chvíli potrvá. Vstala jsem tedy z postele a mířila rovnou na záchod. Poté co jsem vykonala potřebu (pozn. aut. zní to divně☺) šla jsem tedy do koupelny si umýt ruce s trošku se zkulturnit. Což znamená vyčistit si zuby, učesat se a namalovat se. Jak jsem tedy všechno udělala přešla jsem rovnou ke skříni si vybrat nějaký ten outfit. (pozn. aut. dejme tomu že je kolem 20 stupňů) Zvolila jsem tedy světle modrou košili s krátkými rukávy, přes to lehoučký síťovaný "cardigan" ,tmavě modré jeany a bílé tenisky.¨
Hned jak jsem se oblékla utíkala jsem rychle do kuchyně si připravit snídani, protože jsem nestíhala. Udělala jsem si tedy míchaná vajíčka s opečeným toustovým chlebem. "Mňam" řekla jsem si, protože se mi poprvé nepovedly spálit. Rychle jsem to tedy dojedla a talířek dala do myčky. Podívala jsem se na hodinky a ty ukazovaly 7:47. Nejvyšší čas vyrazit do práce. Auto nemám a stejně práci mám asi 100 metrů od bytu. Tak jsem si co nejrychleji obula tenisky a mířila do práce, kde na mě už čeká moje nejlepší kamarádka Tess. Ještě než jsme zamířila do práce tak jsem se stavila se starbucks pro karamelové latté (pozn. aut. nevým jestli tam takovou kávu prodávají☻). Po cestě jsme nedávala moc pozor a do někoho narazila. Podívala jsem se na toho dotyčného byl hrozně sexy a ty jeho blond vlasy a ta tetování prostě WoW. Ale potom jsem viděla že jsme mu podařila vylít kávu na jeho tričko. "Promiňte mi to nedávala jsem pozor" řekla jsem omluvně. Ale místo toho na mě začal řvát. "Podívejte co jsme způsobila! Toto bylo tričko za 500$." řekl ten dotyčný velice naštvaně. "Moc se omlouvám klidně vám zaplatím čistírnu" opět jsem řekla ale moc se mi to říct nechtělo, protože si stoprocentně vybere nějakou šíleně drahou čistírnu a já se pak nedoplatím. "To bude v pohodě jen když vás budu moct pozvat na moje již druhé kafe" řekl a já na něj vyjeveně civěla. Ještě před chvílí na mě řval a teď mě zve na kafe. Já ho vážně nechápu. "Dobrá tedy ale celkem spěchám, musím do práce tak rychle pojďte" řekla jsem bez emocí a on jen kývl. Mlčky jsem šli asi pár metrů, ale potom promluvil."A jak se tedy jmenujete?" řekl obzvlášť vesele. "Anet a vy" zeptala jsem se ho a čekala na odpověd. "Justin Bieber" řekl a já na něj zaskočeně zírala. "To jméno mně něco říká.....Nejste vy náhodou ten Justin Bieber co je zpěvák ?" opět jsem se ho zeptala. Byl my už od začátku nějak povědomí. "Ano, to jsem já, asi mě neznáte co? A co kdyby jsme si tykali ? A kolik vám vlastně je ?" položil hned na jednou tolik otázek, že jsem ni moc nestíhala vnímat. "Už od začátku jste mi byl nějak povědomí, moje kamarádka po vás úplně šíli. A myslím si že tykání není špatný nápad. Jo a je mi 19 a vám?" dokončila jsem svůj monolog a podívala jsem se na něj ale on místo do očí mi koukal na poprsí. Vypadalo to že vůbec nevnímá a jen na ně kouká. "Halooo pan teda Justine vnímáš ?" zeptala jsem se poněkud už podrážděně. "Ohhh jo jasně oh mně je 22" dodal a potom už nic neříkal. Podívala jsem se na mobil a ten ukazoval 8:24. "A kurva, promiň ale tu kávu budeme muset odložit na jindy už skoro půl hodiny jsem měla být v práci jinak by mě šéfka ještě víc přetrhla než těď. Tady je kdyžtak moje čísla a ahoj" dořekla jsem to podala mu papírek s mím telefoním číslem a rozutíkala jsem se do práce.
Pohled Justina
Pokračování příště......
Kdyžtak mám i druhý profil na kterém se jmenuju ellzamina tak pokud budete chtít tak mrkněte.
Snad se vám tato část líbila a zatím pa. ♥
ČTEŠ
Život není fér ( JB )
FanfictionTento příběh je o holce jménem Anet Smoores a Justinu Bieberovi. Anet je čerstvých 19 let a patří k těm holkám co jméno Justin Bieber jim vůbec nic neříká. Nemá přítele jen svojí nejlepší kamarádku Tess která naopak Justina miluje. Pracuje v kavárně...