Pohled Justina
Chvíli jsem ještě jen tak stál na místě s politým tričkem a sledoval jak mizí za rohem, ale pak jsme se za ní rozběhl. Při tom jsem jí měl plnou hlavu a nevím co se to se mnou děje. "Zamiloval si se do ní" řeklo moje podvědomí. Není možný abych se do ní za prvé zamiloval během jednoho pohledu a za druhé jsem děvkař a ona bude další zářez v mí posteli.Pohled Anet
Hned jak jsem doběhla do práce šla jsem se co nejrychleji převléct abych nebyla ve spoceném tričku ve kterém jsem běžela do práce. "Ahoj" pozdravila jsem Tess, která už zřejmě čekala na mě. " Čau, no kde jsi ?! Užna tebe čekám dobrých 20 minut." řekla mi poněkud vystresovaně a zároveň našvaně. " Sorry, ale když jsem šla si koupit kafe, tak jsem narazila do poněkud známé osoby, kterou ty miluješ. No a jak jsem nedávala pozor a on měl kafe tak jsem do něj narazila a vylila mu tu kávu na tričku." odpověděla jsem a šla k zákzníkům. "Dobrý den, cosi dáte ?" zeptala jsem se velmi sexy chlápka. " Dám si coca-colu a jahodový muffin " odpověděl mi velmi sexy hrubým hlasem. " Dobře, hned to bude " řekla jsem a odešla. Poté jsem začala chystat obědnávku, když v tom se rozezvoněl zvonečeku dveří když někdo vstoupí nebo když někdo odejde.Podívala jsem se směrem ke dveřím a tam stál.......
Pohled Justina
Doběhl jsem před nějaký bar či kavárnu a viděl JÍ tak zacházet. Neváhal jsem ani minutu a šel k hlavnímu v chodu. Otevřel jsem dveře od kavárny a všechny oči se strhly na mě. Poté jsme se rozhlédl jestli ji nezahlédnu. Stála tam u baru, podívala se na mě ale hned zrak odvrátila a věnovala se své práci. Tak jsem využil situace a šel si sednout k volnému stolku.
Pohled Anet
....................................Sorry ale pokračování příště.......................................................
Jsem teď momentálně nachlazená a ani nemám moc náladu psát, proto buď budou kratší části, které bych vydávala třeba obden. Nebo delší části okolo 700 slov a ty by byly asi jednou za týden (možná)
ČTEŠ
Život není fér ( JB )
FanfictionTento příběh je o holce jménem Anet Smoores a Justinu Bieberovi. Anet je čerstvých 19 let a patří k těm holkám co jméno Justin Bieber jim vůbec nic neříká. Nemá přítele jen svojí nejlepší kamarádku Tess která naopak Justina miluje. Pracuje v kavárně...